Cimek Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 No to panowie czas na kolejne testy, co do elektroniki, mierzenia różnych "pomiarów " jestem zielony, ale kombinować "jak Qń pod górkę lubię" Oryginalna antena wyglądała tak: Aczkolwiek została naderwana, próba skrócenia jak ktoś poradził tutaj na forum, była istnym fiaskiem. A więc z kolei przylutowałem dwa niezależne kabelki (bez ekranu) o długości 11.5cm i zasięg poprawił się niezmiernie. Modelem w chmurach się woziłem i spadku zasięgu i łapania FS nie odnotowałem. Z kolei nie dawno spalił się router więc antena została. Człowiek patrząc na ową antenę pomyślał " hmm.... A może by tak?" I wuala! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Ten odbiornik to raczej nie frysky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Nie myl pojęcia Napisałem Flysky, a nie frysky To są zupełnie inne odbiorniki! Edit. Zasięg sprawdzony, Zmienię jednak na poprzednią konfigurację czyli podobnie jak Frysky i spectrumowskie odbiorniki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Skoro już robisz takie "głupoty", to ich przynajmniej nie opisuj. A nuż ktoś spróbuje naśladować, myśląc, ze wiesz co robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Głupoty? Dlaczego tak sądzisz? Okey, okey To Bogdanie poradz mi co mam zrobić aby zyskać lepszy zasięg? Oryginalna antena i tak się nie nadawała już do niczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...