Skocz do zawartości

Flysky Nowa antena...


Cimek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to panowie czas na kolejne testy, co do elektroniki, mierzenia różnych "pomiarów

" jestem zielony, ale kombinować "jak Qń pod górkę lubię" Oryginalna antena wyglądała tak:

 

Dołączona grafika

 

Aczkolwiek została naderwana, próba skrócenia jak ktoś poradził tutaj na forum, była istnym fiaskiem. A więc z kolei przylutowałem dwa niezależne kabelki (bez ekranu) o długości 11.5cm i zasięg poprawił się niezmiernie. Modelem w chmurach się woziłem i spadku zasięgu i łapania FS nie odnotowałem. Z kolei nie dawno spalił się router więc antena została. Człowiek patrząc na ową antenę pomyślał " hmm.... A może by tak?"

 

I wuala!

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już prostujecie, to dokładnie. Nie znam żadnego "Frysky" (nawiasem mówiąc "smażyć niebo" brzmi cokolwiek dziwnie), znam za to "FrSKY". Niby pierdoła, ale dokładne wpisywanie nazw produktów znacząco ułatwia życie człowiekowi, który będzie tego szukał w wyszukiwarce forumowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już prostujecie, to dokładnie. Nie znam żadnego "Frysky" (nawiasem mówiąc "smażyć niebo" brzmi cokolwiek dziwnie), znam za to "FrSKY". Niby pierdoła, ale dokładne wpisywanie nazw produktów znacząco ułatwia życie człowiekowi, który będzie tego szukał w wyszukiwarce forumowej.

nazwa w temacie - "FlySky" jest poprawna pod nazwa flysky kryje sie powszechnie znana i lubiana turnigy 9x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Nie czepiałem się "Flysky" tylko "Frysky" Już wyraźniej nie potrafię napisać. Kurcze wystarczy czytać ze zrozumieniem - Nazwy "Flysky" i "FrSKY" są prawidłowe, tylko to dwie różne firmy i różne produkty, natomiast marka "Frysky" w modelarstwie nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników