korneliusz Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Witajcie Kupiłem ostatnio do swojego EGP nowy regulator: Budget 30A, postępując zgodnie z instrukcją próbowałem skonfigurować na lotnisku hamulec, jednakże nie zauważam żadnej różnicy pomiędzy trybami soft i hard - obie opcje, gdy kręcę śmigłem ręką niby nieznacznie hamują silnik, ale zdecydowanie za słabo, bo podczas lotu śmigło ciągle się kręci... Miał ktoś taki lub podobny problem z tym regulatorem, albo z jakimś innym? Wada regulatora, a może one tak słabo po prostu hamują? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_Max Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Wina taniego regulatora, miałem tak z TP, po zmianie ESC na HK BlueSeries 40A śmigło już nie ma prawa się zakręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lajto87 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Również posiadam regulator Budgeta 30A, i nie zauważam różnicy między włączonym a wyłączonym hamulcem, on już tak ma, ale mimo wad służył mi bardzo długo, i kolejny będzie taki sam-BUDGET:), ja osobiście polecam, regiel nie do zajechania, chyba że koś tak jak ja zewrze go:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 No tak ma bo on...nie ma hamulca! Ja ma Budget 50A. Niestety nie zauwazyłem tego kupując, a przy latającym skrzydle i stałym smigle jest konieczny. 115zł za mój to nie jest mało więc do tanich nie należy. Przy okazji: gdy dam drążek na pełen gaz to silnik jakby zwalnia po sek czy dwóch i jest już tak do końca. Masz tak samo czy to mój jest walnięty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Tryby soft i hard, nie różnią się siłą zahamowania. Różnica polega na sposobie załączania hamowania. Soft, miękko, siła hamowania narasta, a hard włącza sie natychmiast. Softa stosujemy np. przy stosowaniu przekładni, by nagłe zahamowanie nie uszkodziło trybów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek123 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Tyle teoria. Ja też mam budget 50a i absolutnie nie nadaje się tam gdzie potrzeby jest hamulec. Niezależnie od ustawienia - off, soft, hard po ustawieniu obrotów na min. śmigło dalej się kręci dopóki samolot (EGP) jest w powietrzu. I nie jest to sprawa trymowania gazu tylko właśnie niedziałającego hamulca. Mój przy pełnym gazie nie zwalnia po paru sekundach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Darek - nie zwalnia i nie zwolni bo jak zauważyłeś nie ma hamulca. U mnie miał siedzieć w latajacym skrzydle więc muszę mieć hamulec. A jak Twój zachowuje sie gdy dasz drążkiem max gaz? Wszystko normalnie czy tak jak u mnie zwalnia i tak juz zostaje? Chyba będę musiał reklamować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek123 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Jeśli nie udało się zrobić działąjącego hamulca to może niech uwzględnią w instrukcji, próbowałem nawet znaleźć stronę producenta i napisać co myślę, ale wszystko pewnie w PRC - i tak nikt nie odpowie. Irek, napisałem, że mój nie zwalnia po paru sekundach na pełnym gazie Tylko ja mam spory zapas mocy i może dlatego. Testujesz pod obciążeniem, czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Testowany w domu, a wczoraj w locie z silnikiem turbo Jet c3536 - dzieje sie to samo. Też mam zapas mocy ale wyraznie czuć max gaz i po chwili8 nieco słabszy ale nie słaby. widać to chyba na filmie, który umiesciłem w temacie Hamulec w latajacym skrzydle - Stratos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek123 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Mój tak nie robi. Może też kwestia napięcia - mam tylko pakiet 2S. Jeśli używasz 3S to moje testy nie wyjaśnią, czy walnięty egzemplarz, czy regulatory tak mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Używam 3s 5000 i 4s 3000 ale tak samo dzieje się na obu. Coś nie mam szczęscia do tego sklepu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Columb Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ja kupiłem swojego 40A do motoszybowca 2,6 m ze składanym śmigłem. W opisie na stronie sklepu był opis że ma programowalny hamulec, zresztą w manualu również. Przysłali regulator ale hamulca brak - śmigiełko pięknie się obracało cały czas więc latanie to bani. Odesłałem jako reklamacja, przysłali kolejny i to samo. Więc ostatecznie odesłałem i jego i dostałem zwrot kasy bo cała seria tak miała wg, sprzedawcy. Sklep za takie podejście ma u mnie duży plus. Więc jeśli zależy wam na hamulcu to go reklamujcie a najlepiej wymieńcie na innej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi