Rogalik Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam, Jestem dość początkującym modelarzem, latam Easy Gliderem Pro już dwa miesiące. Jak dotąd chodziłem samemu na pola z modelem, nie mam znajomych którzy interesują się modelarstwem, na żadnym forum nie było wzmianki o Radomiu. Owszem jest lotnisko ale koszty (z tego co się orientuje) przewyższają budżet który mogę na to przeznaczyć. To jak, są jacyś "niedzielni modelarze" z Radomia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastergame Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 No, coraz bliżej coraz bliżej Ja jestem z Pionek, tam w sumie latałem 2 razy, nim mnie wyjazd do Hiszpanii zastał... i mam nadzieję wrócić i latać A jak nie ma, to trzeba zarażać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
universal Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Ja zaraziłem kumpla z klasy, a on jeszcze innego i już ekipa się powiększa. Spróbuj zainfekować bakcyla kumplom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 A widziales ta strone? http://www.modelarz.one.pl/[/code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalik Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Jasne że widziałem, prawdziwa skarbnica wiedzy, niestety panowie którzy ją tworzą raczej tylko Aircombat ćwiczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tochy Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Dobre... ale się ubawiłem :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...