Skocz do zawartości

Big Lama czy MD500


cytrynka00
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Planowałem zakup helikoptera Art-Tech'a MD500 http://www.nitrotek.pl/modele/helikoptery-rc/md500.html, lecz po większych poszukiwaniach znalazłem także ten model http://www.nitrotek.pl/modele/helikoptery-rc/esky-big-lama-czerwona.html

Porównując parametry, wydaje mi się, że lepszy jest MD500(Od razu mówię, że nie znam się na tym i być może się mylę) Dostęp do części bym miał do obydwóch helikopterów. Więc który helikopter powinienem wybrać, albo jaki jeszcze polecacie helikopter do 400 zł(w porywach 450)

Pozdrawiam Mateusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, doświadczenie już jako tako mam, latałem innym modelem ponad rok,więc chcę kupić już helikopter na dłużej.

Wybrałem jeszcze kilka innych modeli.

http://www.rc4max.com/2_4ghz_honey_bee_cpx_+_pakiet_tuningowy_11_1v_1000mah_25c,1,20761.html

http://www.rc4max.com/e_sky_big_lama_e-500_-_2_4ghz_zolta_+_diody,1,21046.html

 

Raczej się skuszę na tego Honey'a Bee CPX, jak myślicie będzie to dobry wybór ? W nim występuje silnik bezszczotkowy czy szczotkowy, bo różnie pisze na różnych stronach.

 

@Pyt.

Czym się różni kontroler 4w1 od 3w1, od czego to zależy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3w1 nie ma jednej rzeczy w sobie. :wink:

Konkretnie odbiornika, który jest osobno. Dzięki czemu można zawsze odbiornik wymienić na własny, np. do innego systemu.

 

Wszystkie Lamy, czy Big Lamy są w zasadzie identyczne. Różnią się obudową. A która ci się podoba - to już kwestia twojego gustu.

 

Belt to już model zupełnie innej klasy. Jest dużo trudniejszy do opanowania. O ile Lamę włączasz i startujesz, a potem latać - Beltem, możesz nawet nie wystartować bez kraksy.

No i niestety nie za bardzo polatasz sobie nim w domu.

Koniecznie dokup do niego podwozie treningowe. Może trochę pomóc.