krankor Opublikowano 25 Lutego 2012 Opublikowano 25 Lutego 2012 Dopiero zobaczyłem ten obrazek. Śmigła są nie w te mańke założone... no chyba, że ma latać tyłem Nieeee śmigła są dobrze ustawione. Może tylko tak to wygląda na tamtym zdjęciu. [vimeo] [/vimeo] Ja założyłem podwójny silnik do StuntCata przede wszystkim z powodu momentu odśmigłowego, który bardzo mi przeszkadzał w czasie startu i przy każdym szybszym dodaniu gazu. Plusy - jak wspomniał Kesto zupełny brak momentu - a o to głownie mi chodziło. Drugi plus razem z trzecim - wyjątkowy układ wywołyjący zaciekawienie :lol2: i inny dżwięk wzmocniony pudłem rezonansowym kadłuba. Podsumowując - dostajemy w przypadku StuntCata kosmiczny statek zwracający uwagę swoim wyglądem i wyposażeniem, na czym często nam zależy :jupi: bo część modeli jest robiona jednak pod publiczność, a wtedy osiągi już są nieco mniej ważne :wink:
Cimek Opublikowano 26 Lutego 2012 Opublikowano 26 Lutego 2012 Mi wystarczy zwykla delta na wysokoobrotowym silniku, aby zwrócić uwagę masę ludzi... a co dopiero taki silnik z podwójnym śmigiełkiem :twisted:
stema Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Dzień dobry Zainteresowałem się takimi silnikami bo chodzi mi po głowie coś takiego. Już dawno wykreśliłem plan, teraz wstawiłem (wirtualnie) do niego ten silnik z forum (nie w skali) i proszę o dane jak duże silniki mam użyć by to obsłużyło model ok. 1,7-1,8 m. Podejrzewam pesymistycznie docelowo wyjdzie 2,5 - 3 kg. Śmigła 4-ro łopatowe. Pozdrawiam. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7968 Ps: oczywiście ten samolot to Westland Wyvern.
stema Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Dzień dobry Zainteresowałem się takimi silnikami bo chodzi mi po głowie coś takiego. Już dawno wykreśliłem plan, teraz wstawiłem (wirtualnie) do niego ten silnik z forum (nie w skali) i proszę o dane jak duże silniki mam użyć by to obsłużyło model ok. 1,7-1,8 m. Podejrzewam pesymistycznie docelowo wyjdzie 2,5 - 3 kg. Śmigła 4-ro łopatowe. Pozdrawiam. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7968 Ps: oczywiście ten samolot to Westland Wyvern.
Olecki75 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Potrzebujesz dwóch regulatorówPytanie, czy aby na pewno? Dziś na przekór różnym mitom i opowieścią czy się da czy nie, podłączyłem 2 silniki bezszczotkowe Turnigy 2830/11 do jednego reglera HK SS 25A i oba pięknie działały. Razem pewnie startowały i jak jeden się przyhamowało to drugi dostosowywał obroty. Nic się złego nie działo. By jeden zgubił synchronizację trzeba było go naprawdę mocno zblokować.Po tym doświadczeniu, zacząłem z większym zainteresowaniem przyglądać się temu przeciwbieżnemu silnikowi.
Rekomendowane odpowiedzi