Skocz do zawartości

Napęd przeciwbieżny ( ciekawe rozwiązanie )


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dopiero zobaczyłem ten obrazek. Śmigła są nie w te mańke założone... no chyba, że ma latać tyłem ;)

Nieeee :) śmigła są dobrze ustawione. Może tylko tak to wygląda na tamtym zdjęciu.

 

[vimeo]

[/vimeo]

 

Ja założyłem podwójny silnik do StuntCata przede wszystkim z powodu momentu odśmigłowego, który bardzo mi przeszkadzał w czasie startu i przy każdym szybszym dodaniu gazu. Plusy - jak wspomniał Kesto zupełny brak momentu - a o to głownie mi chodziło. Drugi plus razem z trzecim - wyjątkowy układ wywołyjący zaciekawienie :lol2: i inny dżwięk wzmocniony pudłem rezonansowym kadłuba. Podsumowując - dostajemy w przypadku StuntCata kosmiczny statek zwracający uwagę swoim wyglądem i wyposażeniem, na czym często nam zależy :jupi: bo część modeli jest robiona jednak pod publiczność, a wtedy osiągi już są nieco mniej ważne :wink:

Opublikowano

Dzień dobry

Zainteresowałem się takimi silnikami bo chodzi mi po głowie coś takiego. Już dawno wykreśliłem plan, teraz wstawiłem (wirtualnie) do niego ten silnik z forum (nie w skali) i proszę o dane jak duże silniki mam użyć by to obsłużyło model ok. 1,7-1,8 m. Podejrzewam pesymistycznie docelowo wyjdzie 2,5 - 3 kg. Śmigła 4-ro łopatowe.

Pozdrawiam.

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7968

 

Ps: oczywiście ten samolot to Westland Wyvern.

Opublikowano

Dzień dobry

Zainteresowałem się takimi silnikami bo chodzi mi po głowie coś takiego. Już dawno wykreśliłem plan, teraz wstawiłem (wirtualnie) do niego ten silnik z forum (nie w skali) i proszę o dane jak duże silniki mam użyć by to obsłużyło model ok. 1,7-1,8 m. Podejrzewam pesymistycznie docelowo wyjdzie 2,5 - 3 kg. Śmigła 4-ro łopatowe.

Pozdrawiam.

http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7968

 

Ps: oczywiście ten samolot to Westland Wyvern.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Potrzebujesz dwóch regulatorów

Pytanie, czy aby na pewno? Dziś na przekór różnym mitom i opowieścią czy się da czy nie, podłączyłem 2 silniki bezszczotkowe Turnigy 2830/11 do jednego reglera HK SS 25A i oba pięknie działały. Razem pewnie startowały i jak jeden się przyhamowało to drugi dostosowywał obroty. Nic się złego nie działo. By jeden zgubił synchronizację trzeba było go naprawdę mocno zblokować.

Po tym doświadczeniu, zacząłem z większym zainteresowaniem przyglądać się temu przeciwbieżnemu silnikowi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.