Major Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 A co jest z tymi pierścionkami? Benzyniaki Saito ich nie mają? Wszystkie bez wyjątku mają pierścienie tłokowe. Major chyba coś innego miał na myśli, może doprecyzuje?Nie wiem kto tu ma cos innego na mysli, ale chyba sprzedawcy na całym Ebay i reszcie świata nie kopiują swoich opisów bezmyslnie ? Albo mają opisy mocno nie doprecyzowane ? Tu macie screeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Nie wiem kto tu ma cos innego na mysli, ale chyba sprzedawcy na całym Ebay i reszcie świata nie kopiują swoich opisów bezmyslnie ? Albo mają opisy mocno nie doprecyzowane ? Wszystko jest OK z tymi opisami. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że zasugerowałeś się tym, że są to silniki AAC. Faktycznie nie są to silniki AAC w naszym rozumieniu, bo oprócz aluminiowej tulei pokrytej chromem i aluminiowego tłoka mają pierścień tłokowy. Ale Saito od zawsze tak opisuje swoje silniki i zawsze są to silniki pierścieniowe (z kilkoma wyjątkami z lat 80.) Były też ABC również z pierścieniami tłokowymi. Zresztą możesz zajrzeć do spisu części zamiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Własnie na spis częsci nie trafiłem. Opisami się kierowałem na poczatku, bo skoro mogli napisac przy Fg36 RING, to i przy innych chyba tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Własnie na spis częsci nie trafiłem. Opisami się kierowałem na poczatku, bo skoro mogli napisac przy Fg36 RING, to i przy innych chyba tez.Opis w polskim sklepie (dystrybutor SAITO) mówi że pierścienie są http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=14078 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Przeciez własnie to napisałem ze FG36 ma , i wynika to z opisu jak najbardziej. Doczytaj raz jeszcze o które się rozchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Własnie na spis częsci nie trafiłem. Opisami się kierowałem na poczatku, bo skoro mogli napisac przy Fg36 RING, to i przy innych chyba tez. W każdej instrukcji jest spis części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Mój FG36 jej nie miał, dlatego bazuje na opsiach z netu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekH Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Jeśli chodzi o latanie w zimie przy minusowych temp. - nie macie problemu ? Jak się zachowują nitro 4t ew. benzyniaki? Czy wymagają innych ustawień silnika (np. mniej paliwka) czy latacie na normalnych ustawieniach i jest wszystko ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam Posiadam model katana 1,8 waga ok 5 kg . Zastanawiam sie jaki silnik zamontowac 4 t 25-30 cm czy benzyna o podobnej pojemnoisci . Nie mialem jeszcze doswiadczenia z 4t zawszy były 2 t żarowe . Co proponujecie zamontować ? . Jak wyglada praca 4t jest przyjemna dla ucha ? Pozdrawiam To może i ja coś dodam. Silniki 4T oprócz przyjemnego dźwięku są też prawie bezobsługowe. Owszem trzeba co jakiś czas wyregulować zawory ale to nie stanowi problemu i robi się to rzadko. Ja taką regulację przeprowadziłem tylko raz w silniku ASP po dwóch intensywnych sezonach latania. Padały różne opinie na temat ekonomi. Uważam, że przy pojemności 20cm3 zakup 4T jest całkiem uzasadniony, natomiast przy 30cm3 trzeba już zastanowić się nad benzyną. Podam może przykład z życia. Silnik OS max 110 Alpha spala w dziesięciominutowym locie ok.200ml paliwa, silnik ASP180 spala 400ml paliwa. Oczywiście te wielkości mogą się różnić od stylu latania ale pokazuje to jakąś proporcję. Nie wiem jak wygląda faktyczne zużycie w silnikach benzynowych, może wypowiedzą się inni koledzy.Moim zdaniem do twojego modelu nie jest potrzebny silnik o pojemności aż 30cm3 tym bardziej, że jak pisałeś zamierzasz latać tradycyjną akrobację. Wspomniany silnik OS 110 ciągnie mojego Zlina 50, który waży 4kg z taką siłą,że wznosi się pionowo w górę na 2/3 gazu. Myślę, że ten silnik do spokojnej akrobacji da sobie radę z twoim modelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bostyl Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 mam P-47 z tp ,latam na dl50 ,śmigiełko 4 łopatowe ,daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi