Skocz do zawartości

Extra 330L 50. Jaki silnik???


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dla mnie sytuacja tej extry jest beznadziejna. Wszystkiue srewa z przodu a silnik lzejszy niz 600 gram nie jest w stanie jej wywazyc. Po prostu kadlub zrobiony za ciezko. W normalnym modelu tego typu dwa serwa na ogonie rownowaza silnik, a tu sytuacja wrecz odwrotna. Dzownilem kiedys do babek z Wimarexu i prosilem o wage zestawu. Z tego co pamietam to wyszlo 2200 gram. Jesli zdajc z tego 100 gr na worki to 2100. Wysposazenie to minimum 1 kg plus paliwo 300 gram i mamy model 140 cm o masie modelu 160 cm. To sie nie moze udac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to oznacza ze moja rada jest dobra z tym 4 suwem 15ccm lepiej wiekszy silnik niz ołów

 

Z tym umiejscowieniem serw to wygląda tak jakby firma robiła model na pałe a potem sie martwiła wywazniem bo zeby serwa dawac na maxa do przodu i jeszcze był problem to juz jest desperacja Cm pro i ten ich zalecany silnik dobrze ze nie napisali cox 0.8ccm :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sytuacja tej extry jest beznadziejna. Wszystkiue srewa z przodu a silnik lzejszy niz 600 gram nie jest w stanie jej wywazyc. Po prostu kadlub zrobiony za ciezko. W normalnym modelu tego typu dwa serwa na ogonie rownowaza silnik, a tu sytuacja wrecz odwrotna. Dzownilem kiedys do babek z Wimarexu i prosilem o wage zestawu. Z tego co pamietam to wyszlo 2200 gram. Jesli zdajc z tego 100 gr na worki to 2100. Wysposazenie to minimum 1 kg plus paliwo 300 gram i mamy model 140 cm o masie modelu 160 cm. To sie nie moze udac.

 

Dlatego pisalem o tym cieciu. Ten model to porazka i nic tego nie zmieni. Ja bym sprzedawal puki ladnie wyglada :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisalem o tym cieciu. Ten model to porazka i nic tego nie zmieni. Ja bym sprzedawal puki ladnie wyglada :crazy:

 

Zgodze sie z Kamilem, kolega chcial zakupic ten model i mu znaczaco odradzilem, po pierwsze laminaty cmpro sa poliestrowe, miekkie i sporo na nich szpachli, puki sie mocniej nie przywadzi to nie odpada :) model jest pekaty, ma male skrzydelka i jest ciezki, jak ma sie dobra łąke to do klasycznej szybkiej akrobacji bedzie w sam raz. Jak ktos chce tym latac 3D to jedyny ratunek to mocny silnik, a jak i mocny to ciezki, wiec ogolnie bedzie sie latac jeszcze ciezej tyle ze mocy do zawisu wystarczy. Model ladnie wyglada i lata, i to sa chyba jedyne jego plusy. Jezeli chodzi o modele z cmpro to sa ok, ale te w pelni drewniane. Sam mam edga z cmrpo, ale po wielu przerobkach. Znajomy ma discusa, pare lądowan, i juz jest lzejsze o troche szpachli z farba :) ale cos kosztem czegos, w tym wypadku niskiej ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchaj patrz na obciazenie powierzchni-jak bedzie 50-70g/dm^2 to jest wmiare ok. Wyzej juz nieakceptowalnie duzo. Liczysz to dzielac mase modelu (w g) przez powiedzchnie skrzydla (w dm^2). Jak dla mnei to ten model rownierz powinien sie zamknac w 2400. Tak wiec widzisz ze z nia jest NAPRAWDE kiepsko :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.