robertus Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Teraz o Migu. Tylny dolny statecznik przyklejamy poziomo - tak?Nie rozumiem. A tu taki ciekawy układTo jest klasyczny układ w parkflyerach profilowych. W większości jakie widziałem na rcgroup tak jest rozwiązane. W aparaturze robisz mix lotki-wysokość.Jedyne uszkodzenie jakie miałem to przy lądowaniu gdy za bardzo przeciągnąłem przy lądowaniu i model mi poleciał dziobem w dół. Ukruszył się nosek. Widać to na filmie W locie nic się nie dzieje. Ostatnio nawet trochę porobiłem pętli i beczek. Lądowanie to poezja. Zaciągasz lekko wysokości lądujesz w miejscu harierrem. Śmigło 6 cali mieści się całe w obrycie kadłuba, więc przy lądowaniu nie ucierpi. Zastanawiam się jeszcze nad malowaniem - przed czy po oblocie...Ja malowałem po oblocie :wink:
Quant Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Muszę doprecyzować - Z tyłu modelu pod statecznikiem poziomym ( do sterowania wysokością) jest jeszcze element podobny do statecznika. Rozumiem że należy go wkleić poziomo w płaszczyźnie skrzydeł na sztywno.
Quant Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Ok dziękuję - już teraz widzę wszystko co chciałem wiedzieć. A swoją droga ciekawe czy taki silnik Turnigy 3020 - 1800obr wystarczy do niego Może być trochę za słaby - no idzie wiosna to się zobaczy. Za kilka dni powinien być gotowy do lotu. A ponieważ na razie zima nie ustępuje to zastanawiam się czy nie zrobić jeszcze coś takiego do startu ze śniegu. Polaris Seaplane Parkflyer on Snow z rcgroup.com, ale to chyba temat na osobny wątek. Dzięki za szybką pomoc
Rekomendowane odpowiedzi