jędrek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Przednie to jakieś calowe a tylne to 15x28 lub 17x28 , szerokości nie pamiętam.OS 50 SX Hyper ma przednie łożysko calowe R6ZZ, a tylne 15x28x7 (6902). Jeśli Twój silnik ma takie same, to może i wał będzie pasował?WitamOS i Webra razem wzięte... hmmm chyba wał nie będzie pasował. Nawet mimo identycznych wymiarów łożysk, to jeszcze inne wymiary wału muszą pasować.
d.a.r.o. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Przyznam, że zasugerowałem się tymi łożyskami ale pogooglowałem trochę i okazuje się, że Thunder Tiger w niektórych swoich silnikach stosuje również te łożyska. Tak więc wycofuję się ze swoim pomysłem dopasowania wału od OS'a.
Major Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Napewno kanał dolotowy bedzie w innym miejscu itp. Czop korbowy to kolejna sprawa no i stopień sprężania na koniec. Na Ebay.de jest jedna na czesci. http://www.ebay.de/itm/Webra-61-Speed-Ersatzteile-Krummer-Vergaser-/160690784860?pt=RC_Modellbau&hash=item2569eaca5c W Uk kilka gratów jest do tego . http://modelmarinesupplies.co.uk/shop/advanced_search_result.php?keywords=webra+61&osCsid=784a34951bcdd330a27bc2d7643410d3 jak bedziesz miał problem to daj znac, zalatwi sie. Mozna zawsze zapytac na forach w USA, napewno się trafi. Pole do popisu jest.
Gość RomanB Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Starsze wersje silników miały wały fi 15 mm i to one najczęściej pekały, pózniej robili juz wały fi 17 mm i było po problemie. Oczywiscie silnik na łożyskach kulkowych.Przednie to jakieś calowe a tylne to 15x28 lub 17x28 , szerokości nie pamiętam. My szczecinianie mamy racje nawet jak sie urodziło w Żydowcach. Jest tak jak napisałeś bo miałem identyczny problem i wymieniłem na wał nowszej wersji a było to związane z zastosowaniem rur rezonansowych . Wały do silników z tłumnikiem pękały z czasem. Mam taką Webrę z grubym wałem zapółkowaną .Odstąpię bo lepiej niech umrze śmiercią techniczną niż ze starości.
psiwak Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Wały do silników z tłumnikiem pękały z czasem.Kolega mial taki przypadek z IRIVINEm 6,5 na rurze. Wal pekl, ale wtedy (bylo to pare wiosen temu) silniki te mialy w polsce dystrybutora ktory stanal na wysokosci zadania i wymienil ten wal
Rekomendowane odpowiedzi