jędrek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Przednie to jakieś calowe a tylne to 15x28 lub 17x28 , szerokości nie pamiętam.OS 50 SX Hyper ma przednie łożysko calowe R6ZZ, a tylne 15x28x7 (6902). Jeśli Twój silnik ma takie same, to może i wał będzie pasował?WitamOS i Webra razem wzięte... hmmm chyba wał nie będzie pasował. Nawet mimo identycznych wymiarów łożysk, to jeszcze inne wymiary wału muszą pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Przyznam, że zasugerowałem się tymi łożyskami ale pogooglowałem trochę i okazuje się, że Thunder Tiger w niektórych swoich silnikach stosuje również te łożyska. Tak więc wycofuję się ze swoim pomysłem dopasowania wału od OS'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Napewno kanał dolotowy bedzie w innym miejscu itp. Czop korbowy to kolejna sprawa no i stopień sprężania na koniec. Na Ebay.de jest jedna na czesci. http://www.ebay.de/itm/Webra-61-Speed-Ersatzteile-Krummer-Vergaser-/160690784860?pt=RC_Modellbau&hash=item2569eaca5c W Uk kilka gratów jest do tego . http://modelmarinesupplies.co.uk/shop/advanced_search_result.php?keywords=webra+61&osCsid=784a34951bcdd330a27bc2d7643410d3 jak bedziesz miał problem to daj znac, zalatwi sie. Mozna zawsze zapytac na forach w USA, napewno się trafi. Pole do popisu jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RomanB Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Starsze wersje silników miały wały fi 15 mm i to one najczęściej pekały, pózniej robili juz wały fi 17 mm i było po problemie. Oczywiscie silnik na łożyskach kulkowych.Przednie to jakieś calowe a tylne to 15x28 lub 17x28 , szerokości nie pamiętam. My szczecinianie mamy racje nawet jak sie urodziło w Żydowcach. Jest tak jak napisałeś bo miałem identyczny problem i wymieniłem na wał nowszej wersji a było to związane z zastosowaniem rur rezonansowych . Wały do silników z tłumnikiem pękały z czasem. Mam taką Webrę z grubym wałem zapółkowaną .Odstąpię bo lepiej niech umrze śmiercią techniczną niż ze starości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Wały do silników z tłumnikiem pękały z czasem.Kolega mial taki przypadek z IRIVINEm 6,5 na rurze. Wal pekl, ale wtedy (bylo to pare wiosen temu) silniki te mialy w polsce dystrybutora ktory stanal na wysokosci zadania i wymienil ten wal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi