chrisk8 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Witam kolegów. Pisze do was z problemem z ktorym nie moge sobie poradzić. Chodzi o to ze silnik nie wchodzi na wysokie obroty, a właściwie wchodzi na sekundę po czym obroty spadają i silnik gaśnie. Natomiast przy wolnym wchodzeniu silnik osiaga wysokie obroty na dłużej ale są bardzo nierówne i po pewnym czasie także silnik gaśnie. O silniku wiem tylko tyle ze ma pojemnosc 56ccm, smigło to dynathrust 22x8 a swieca to NGk bm6. Na gaźniku widnieje napis C3M. Wstawiam zdjecie, Moze to pomoze w identyfikacji i usunieciu problemu wieczorem wstawie wiecej zdjec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Silnik z tego co wiem jest dotarty i ma wypracowane około 15litrow. dostałem go do modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Niewazne jak ustawiam iglice to objawy sa takie sama tzn silnik dochodzi do 50% mocy a potem zwalnia i gaśnie. Wykreciłem iglice L i H i zauważyłem iglic H jest krzywa. Znajomy doświadczony modelarz powiedział ze to na 100% zepsuty gaźnik. Szukałem i znalazłem taki sam: http://www.malyogrod.com/gaznik-pilarki-dolmar-ps7900-ps6400-p-831.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Spróbuj regulacji w/g tej instrukcji http://www.ef3m.pl/regulacja-i-docieranie-silnika-benzynowego-da-50-dle-55,46.html może coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Probowałem czyści wszystko. rozbierałem i składałem. to samo robił doświadczony kolega i objawy dalej takie same. Każdy mówił ze to coś z gaźnikiem. Paliwo czepływa swobodnie z jedej dyszy i wypływa z drugiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 na zamieszczonym zdjeciu jest troszke inny gaźnik niz realnie przysilniku mam ja teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Problem jest taki ze nie mam pojecia jakiej firmy jest to silnik edit: szukam szukam i szukam i niestety nie znalazlem takiego silnika Dzisiejsze zdjecia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motofan11 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Podaj rozstaw śrub mocujących gaźnik i średnicę przelotu od strony ssania ,może coś doradzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Jutro pójdę do pracowni to podam wszystkie wymiary(rozstaw śrub gaźnika jest identyczny jak w DLE 55 ale wlot ma wiekszą srednice o jakieś 3do5mm), dzis mnie juz niestety na jednostke nie wpuszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 A może to jest twój silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6479__52cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_3_2kw_Overbore.html :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Widze ze silniki sa podobne do siebie ale sa takze roznice w konstrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 obejrze go jeszcze raz dokladnie. za godzine podam wymiary gardzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Oto wymiary: od strony ssania 22mm a od strony gazu srednica wynosi 20mm. Niestety oznaczen na silniku brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Rozbierz ten gaźnik i zrób fotki każdej części może coś się wypatrzy,zastanawia mnie dekielek od strony membrany dlaczego ma dwa otwory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi