Skocz do zawartości

Problem z gaźnikiem w silniku 56ccm


chrisk8
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

moze miec wewnatrz kanalik prowadzacy do komory korbowej.

wewnątrz znaczy gdzie?

U mnie w silniku poniżej gardzieli kolektora ssącego, jest mały kanalik, który bezpośrednio łączy się z jednej strony z komorą korbową a z drugiej z kanalikiem w gaźniku łączącym się z membraną pompującą paliwo.

 

tu ładnie widać kanalik Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wewnątrz znaczy gdzie?

Krzysiu, o takie szczegoly mnie nie pytaj, bo i skad mam wiedziec, jaki to gaznik w tym watku "wystepuje"? Zakladam, ze tworca watku zdaje sobie sprawe, ze membrana potrzebuje cisnienia ze skrzyni korbowej i juz sprawdzil, czy takowe jest do gaznika dostarczane bezposrednio (kanalik) lub posrednio (dodatkowy przewod). Inaczej prawdopodobnie silnika by nie uruchomil.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie. Próbowałem różnych sposobów miedzy innymi zalutowałem duży otwór i różnych regulacji. Zastanawiam sie nad kupnem silnika. Czekam jeszcze na gaźnik od kolegi Motofan11 i zobaczymy może z tym gaźnikiem silnik w końcu będzie działał poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego niestety w żaden sposób nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam drugiego.

 

edit: w poniedziałek bede miał inny aparat zapłonowy i wtedy sprawdze wszystko. szukałem i gdzieś na forum znalazłem ze zbyt duże napięcie może uszkodzić aparat zapłonowy(czasem uszkadza go w ten sposob ze nie zmienia on kątów wyprzedzenia z niskich obrotów na wysokie co skutkuje gaśnięciem silnika) i tak chyba było w moim przypadku bo okazało sie że bec którego używałem do testów na ziemi nie działa poprawnie(podaje 7V zamiast 6V). W poniedziałek lub we wtorek bede pewien w 100% co zawiodło bo bede miał drugi gaźnik i aparat zapłonowy.Mam w zasadzie jeszcze jedno pytaniec do doswiadczonych kolegow. Czy moje problemy mogs byc spowodowane dosc glebokim nacieciem na kablu WN(dzis je zauwazylem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie. Wygląda na to ze winny był gaźnik. Dzieki koledze motofan11 miałem okazje sprawdzic inny gaźnik i po wymianie i drobnej regulacji silnik działa bardzo dobrze, wkręca sie na obroty bez zastanowienia. Dziekuje kolegom za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.