chrisk8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Po zajeciach rozbiore go i zrobie zdjecia
GOGO Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Może zanim rozbierzesz gaźnik zrób Tuning tak jak tu http://www.ef3m.pl/tuning-gaznika-da-50,51.html może to coś zmieni. A ten centralny otwór zalutuj być może ciśnienie powietrza zaśmigłowego jest tak duże ,że membrana nie działa tak jak powinna(jest ciągle dociśnięta).
GOGO Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Coś mi się wydaje że gaźnik jest adoptowany od jakieś pilarki, albo może i cały silnik jest od jakieś pilarki.????? A otwór na dekielku membrany nie jest oryginalny.Zalutuj ten otwór i wtedy sprubój regulacji a ten z boku zostaw.
chrisk8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Silnik wyglrubada na fabrycznie modelarski,spróbuje jeszcze tego co radzicie i zobaczymy.
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Niestety cały czas twierdzi ze nie pamieta gdzie kupił silnik.
GOGO Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 mr.jaro zalutować to jest 5 min a po drugie w tym dekielku jest potrzebny tylko jeden otworek także ten centralny można zalutować,na pewno nie zaszkodzi. (zalutowanie tego otworu nie zepsuje gaźnika to jest tylko pokrywka dociskowa i osłona membrany)
GOGO Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Niestety cały czas twierdzi ze nie pamieta gdzie kupił silnik. Pewnie dużo takich silników kupuje to i może zapomnieć :rotfl:
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Silnik dostałem do modelu.Chcialbym nim polatac troche zanim zmienie na dle 55
PROTON Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Skoro gaśnie po otwarciu przepustnicy to prawdopodobnie za małe podciśnienie w nim jest i nie dostaje paliwa. Załóż jakiś filtr, albo zrób przysłonę wlotu powietrza z kawałka blachy z otworem 10mm i zobacz czy się wkręca na obroty.
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Jak wroce do Deblina to sie po bawie z tym.
GOGO Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ale z jakiej przyczyny zalutowac? ponieważ ten otwór jest tam nie potrzebny,ktoś go wywiercił bez wyraźnej potrzeby kosztuje 5 min pracy ale ty mr.jaro boisz się spróbować, jeżeli nie zda egzaminu to se odlutuje i dowierci jeszcze ze dwie dziury (to tak samo jak dętka rowerowa potrzebuje tylko jedną, prościej się nie da)
PROTON Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Nic nie lutuj, te otworki są fabryczne. Podejrzewam że jak otworzy się przepustnicę to spada podciśnienie i membrana nie ma siły otworzyć dopływu paliwa, dlatego silnik gaśnie. Dołożenie przegrody z małym otworem lub założenie filtra powietrza zwiększy podciśnienie przy wyższych obrotach. Można np. kawałkiem jakiegoś materiału przysłonić połowę otworu.
bzik4 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 PROTON, obejrzyj dokładnie ten gaźnik, niema potrzeby zasłaniania wlotu gaźnika, on taką przesłonę posiada oryginalnie, jest to ssanie - druga przepustnica tyle że z dziurką. Takie gaźniki są w pilarkach Stihl edit i jeszcze jedno w jaki sposób ten gaźnik pompuje paliwo, nie widzę tam kanału do komory korbowej
Rekomendowane odpowiedzi