Skocz do zawartości

Problem z gaźnikiem w silniku 56ccm


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Coś mi się wydaje że gaźnik jest adoptowany od jakieś pilarki, albo może i cały silnik jest od jakieś pilarki.????? A otwór na dekielku membrany nie jest oryginalny.Zalutuj ten otwór i wtedy sprubój regulacji a ten z boku zostaw.

Opublikowano

mr.jaro zalutować to jest 5 min a po drugie w tym dekielku jest potrzebny tylko jeden otworek także ten centralny można zalutować,na pewno nie zaszkodzi.

(zalutowanie tego otworu nie zepsuje gaźnika to jest tylko pokrywka dociskowa i osłona membrany)

Opublikowano

Niestety cały czas twierdzi ze nie pamieta gdzie kupił silnik.

Pewnie dużo takich silników kupuje to i może zapomnieć :rotfl:

Opublikowano

Skoro gaśnie po otwarciu przepustnicy to prawdopodobnie za małe podciśnienie w nim jest i nie dostaje paliwa.

 

Załóż jakiś filtr, albo zrób przysłonę wlotu powietrza z kawałka blachy z otworem 10mm i zobacz czy się wkręca na obroty.

Opublikowano

Ale z jakiej przyczyny zalutowac?

ponieważ ten otwór jest tam nie potrzebny,ktoś go wywiercił bez wyraźnej potrzeby kosztuje 5 min pracy ale ty mr.jaro boisz się spróbować, jeżeli nie zda egzaminu to se odlutuje i dowierci jeszcze ze dwie dziury (to tak samo jak dętka rowerowa potrzebuje tylko jedną, prościej się nie da)
Opublikowano

Nic nie lutuj, te otworki są fabryczne.

 

Podejrzewam że jak otworzy się przepustnicę to spada podciśnienie i membrana nie ma siły otworzyć dopływu paliwa, dlatego silnik gaśnie. Dołożenie przegrody z małym otworem lub założenie filtra powietrza zwiększy podciśnienie przy wyższych obrotach. Można np. kawałkiem jakiegoś materiału przysłonić połowę otworu.

Opublikowano

PROTON, obejrzyj dokładnie ten gaźnik, niema potrzeby zasłaniania wlotu gaźnika, on taką przesłonę posiada oryginalnie, jest to ssanie - druga przepustnica tyle że z dziurką. Takie gaźniki są w pilarkach Stihl

 

edit

 

i jeszcze jedno w jaki sposób ten gaźnik pompuje paliwo, nie widzę tam kanału do komory korbowej

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.