chrisk8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Po zajeciach rozbiore go i zrobie zdjecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Może zanim rozbierzesz gaźnik zrób Tuning tak jak tu http://www.ef3m.pl/tuning-gaznika-da-50,51.html może to coś zmieni. A ten centralny otwór zalutuj być może ciśnienie powietrza zaśmigłowego jest tak duże ,że membrana nie działa tak jak powinna(jest ciągle dociśnięta). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Oto zdjęcia gaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Coś mi się wydaje że gaźnik jest adoptowany od jakieś pilarki, albo może i cały silnik jest od jakieś pilarki.????? A otwór na dekielku membrany nie jest oryginalny.Zalutuj ten otwór i wtedy sprubój regulacji a ten z boku zostaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Silnik wyglrubada na fabrycznie modelarski,spróbuje jeszcze tego co radzicie i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Niestety cały czas twierdzi ze nie pamieta gdzie kupił silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 mr.jaro zalutować to jest 5 min a po drugie w tym dekielku jest potrzebny tylko jeden otworek także ten centralny można zalutować,na pewno nie zaszkodzi. (zalutowanie tego otworu nie zepsuje gaźnika to jest tylko pokrywka dociskowa i osłona membrany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Niestety cały czas twierdzi ze nie pamieta gdzie kupił silnik. Pewnie dużo takich silników kupuje to i może zapomnieć :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Silnik dostałem do modelu.Chcialbym nim polatac troche zanim zmienie na dle 55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROTON Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Skoro gaśnie po otwarciu przepustnicy to prawdopodobnie za małe podciśnienie w nim jest i nie dostaje paliwa. Załóż jakiś filtr, albo zrób przysłonę wlotu powietrza z kawałka blachy z otworem 10mm i zobacz czy się wkręca na obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Jak wroce do Deblina to sie po bawie z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ale z jakiej przyczyny zalutowac? ponieważ ten otwór jest tam nie potrzebny,ktoś go wywiercił bez wyraźnej potrzeby kosztuje 5 min pracy ale ty mr.jaro boisz się spróbować, jeżeli nie zda egzaminu to se odlutuje i dowierci jeszcze ze dwie dziury (to tak samo jak dętka rowerowa potrzebuje tylko jedną, prościej się nie da) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROTON Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Nic nie lutuj, te otworki są fabryczne. Podejrzewam że jak otworzy się przepustnicę to spada podciśnienie i membrana nie ma siły otworzyć dopływu paliwa, dlatego silnik gaśnie. Dołożenie przegrody z małym otworem lub założenie filtra powietrza zwiększy podciśnienie przy wyższych obrotach. Można np. kawałkiem jakiegoś materiału przysłonić połowę otworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 PROTON, obejrzyj dokładnie ten gaźnik, niema potrzeby zasłaniania wlotu gaźnika, on taką przesłonę posiada oryginalnie, jest to ssanie - druga przepustnica tyle że z dziurką. Takie gaźniki są w pilarkach Stihl edit i jeszcze jedno w jaki sposób ten gaźnik pompuje paliwo, nie widzę tam kanału do komory korbowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi