chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 bede probowal wszelkich sposobow aby wkoncu po latac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 moze miec wewnatrz kanalik prowadzacy do komory korbowej. wewnątrz znaczy gdzie? U mnie w silniku poniżej gardzieli kolektora ssącego, jest mały kanalik, który bezpośrednio łączy się z jednej strony z komorą korbową a z drugiej z kanalikiem w gaźniku łączącym się z membraną pompującą paliwo. tu ładnie widać kanalik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ja czegos takiego u siebie chyba nie widzialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 mr.jaro, tylko nie Krzysiu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Cisnienie jest doprowadzne bezposrednio przewodem z silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Cisnienie jest doprowadzne bezposrednio przewodem z silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Z linku wynika że jest to gaźnik pasujący do piły spalinowej o pojemności 64cm3 i 79cm3 więc do Twojego też powinien pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Wpisz sobie w Google ,,gaźnik Zama C3M" - tylko się nie załamuj - jest tego trochę, zwłaszcza, jak grafikę włączysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ten gaznik zamy znalazlem jakis czas temu,chyba nawet podalem link do niego. Problem w tym ze niewiem czy on bedzie wspolpracowal z tym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROTON Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Czy problem został rozwiązany? Jestem ciekaw przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Niestety nie. Próbowałem różnych sposobów miedzy innymi zalutowałem duży otwór i różnych regulacji. Zastanawiam sie nad kupnem silnika. Czekam jeszcze na gaźnik od kolegi Motofan11 i zobaczymy może z tym gaźnikiem silnik w końcu będzie działał poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Sorry, że się wtrącam, ale jesteś pewien że to gaźnik źle działa ? Aparat zapłonowy działa dobrze ? Może on przy wyższych obrotach głupieje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Tego niestety w żaden sposób nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam drugiego. edit: w poniedziałek bede miał inny aparat zapłonowy i wtedy sprawdze wszystko. szukałem i gdzieś na forum znalazłem ze zbyt duże napięcie może uszkodzić aparat zapłonowy(czasem uszkadza go w ten sposob ze nie zmienia on kątów wyprzedzenia z niskich obrotów na wysokie co skutkuje gaśnięciem silnika) i tak chyba było w moim przypadku bo okazało sie że bec którego używałem do testów na ziemi nie działa poprawnie(podaje 7V zamiast 6V). W poniedziałek lub we wtorek bede pewien w 100% co zawiodło bo bede miał drugi gaźnik i aparat zapłonowy.Mam w zasadzie jeszcze jedno pytaniec do doswiadczonych kolegow. Czy moje problemy mogs byc spowodowane dosc glebokim nacieciem na kablu WN(dzis je zauwazylem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisk8 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Witam serdecznie. Wygląda na to ze winny był gaźnik. Dzieki koledze motofan11 miałem okazje sprawdzic inny gaźnik i po wymianie i drobnej regulacji silnik działa bardzo dobrze, wkręca sie na obroty bez zastanowienia. Dziekuje kolegom za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi