lisartur Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam Czy ma ktoś z Was mustanga p51 hangar 9 potrzebuję zdjęć kadłuba od spodu czy ktoś z was może mi podesłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Musisz dopowiedzieć o jaki model Ci chodzi. Hangar 9 produkuje Mustangi w dwóch rozmiarach - wide http://www.scorpio-polska.pl/podrobnosti_prehled.php?kod=HAN2420&kat_id=20&kat_typ=0 (blue nose) oraz w rozmiarze 150. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekmagda3 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Koledze chodzi o tego mustang - o rozp. 1664mm http://www.horizonhobby.com/products/p-51d-mustang-60-arf-HAN2375 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Tutaj masz instrukcje do pobrania. http://www.scorpio-polska.pl/podrobnosti_prehled.php?kod=HAN2375&kat_id=20&kat_typ=0 Mam takiego nowego jeszcze w pudle do sprzedania,ale nie sygnowanego Hangarem.Dokładnie taki jak odbudowujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam Czy ma ktoś z Was mustanga p51 hangar 9 potrzebuję zdjęć kadłuba od spodu czy ktoś z was może mi podesłać Pokaż, co masz do odbudowy.Miałem takiego i nawet rozbiłem, więc może coś pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zdjęcia wrzucę jutro ale mnie bardziej chodzi o zrobienie fotek od spodu po wyjęciu skrzydła gdyż brakuje mi wręg tam gdzie jest bak na paliwo i w miejscu pod figurką dlatego jakby ktoś dysponował to byłbym wdzięczny bo na podstawie zdjęć bym sobie wtedy odbudował Bo chyba na plany raczej nie mam co liczyć zastanawiam się czy firma wysyła np gotowe wręgi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Mam takiego nowego jeszcze w pudle do sprzedania,ale nie sygnowanego Hangarem. Też takiego miałem, elektro. Z ciekawości, kto go produkuje? A z innej beczki, to czy nie przypadkiem moja była Cessna na Twoim zdjęciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam ponownie Poniżej są zdjęcia kadłuba od spodu jeżeli dysponujecie jakimiś planami zdjęciami to proszę o pomoc bo brakuje mi paru wręg i nie wiem jak one wyglądają oraz nie bardzo wiem w jaki sposób było mocowane skrzydło Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam, Ja posiadam p-51d z firmy top flite, wec jakbys chcial to moge wyslac zdjecie, chociaz pewnie inaczej to wyglada. A jesli chodzi o gotowe wregi to watpie ,że H9 takie wysyła, ale moglbys rozgladnąć sie za gotowym kadłubem, mysle ,że z tym nie ma problemu jedynie cena. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Nic tam ciekawego nie ma. Jakieś szczątkowe wręgi, mocno ażurowane, widać podobne z tyłu kadłuba. Kadłub jest całkowicie prostokątny, co wstawisz, to będzie dobrze. Najważniejsze w tej części to mocowanie skrzydła: - z przodu w wycięcie we wrędze wsuwa się sklejkowy język (ze skrzydła wychodzi pionowo do przodu, to przedłużenie środkowych żeber, około 5-6mm grubości i wymiary 20x30mm). - z tyłu skrzydło przykręcone na dwie śruby do mocnej półki (ta jest ważna i powinna być gruba z 5mm). Ciekawe, jak Ci będzie szło klejenie do zaolejonego drewna (na takie mi wygląda przednia wręga mocowania skrzydła) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 To co jest zaolejone idzie do wymiany czyli cała wręga do wymiany bo w sumie to jej tylko część Póki co trzyma się bo jest jeszcze folia która będzie całkowicie zerwana i też idzie do wymiany Czy to jest zwykła folia oracover czy jakaś specjalna wzmacniana? I jeszcze jedno bo chyba najważniejsze jest to aby kadłub był symetryczny tzn prosty czy jeżeli wezmę środek ustrzenia pionowego i wycentruję że środkiem gdzie narysowałeś ten prostokąt do mocowania skrzydeł to wtedy będę miał kadłub symetryczny? Jaki klej polecilibyście do rekonstrukcji tych elementów ? Jeżeli macie zdjęcia to wrzucajcie do tego wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 aby kadłub był symetryczny tzn prosty czy jeżeli wezmę środek ustrzenia pionowego i wycentruję że środkiem gdzie narysowałeś ten prostokąt do mocowania skrzydeł to wtedy będę miał kadłub symetryczny?Tak powinno być.Jeżeli chodzi o kadłub, to w tej części jest on naprawdę prosty do odbudowy: płaskie boczne ścianki balsowe, lekko wzmocnione sklejką od wewnątrz. Zbiegają się delikatnie ku przodowi dopiero poza uszkodzonym fragmentem (albo i nawet nie - piszę z pamięci). Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Czym zabezpieczyć model tzn drewno przed działaniem oparów paliwa żeby nie nasiąkało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Żywicą epoksydową, tylko nie szybkoschnącą. Ja najchętniej używam jednak wikolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Jeżeli ktoś z Was ma takiego mustaga proszę o zdjęcia od spodu jak wygląda układ wręg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Czym zabezpieczyć model tzn drewno przed działaniem oparów paliwa żeby nie nasiąkało? Możesz to zrobić lakierem do drewna typu capon, schnie szybko zabezpieczając elementy drewniane i paliwo go nie rozpuszcza a wagi przybędzie naprawdę niewiele bądź wcale, zależy ile powierzchni będziesz chciał zabezpieczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ja w moim p-51 całą wręge do ktorej przymocowany jest silnik pomalowałem lakierem bezbarwnym do podłóg i nic nie speczniało. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Janusz P., Capon jest nitro-lakierem i żarowe paliwo ma prawo go rozpuścić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wiem że to lakier nitro ale już próbowałem zabezpieczać różne elementy drewniane a głównie wręgę silnika i nic się nie działo, dlatego polecam bo sam już stosowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 A ja kupiłem lakier przeznaczony do zabezpieczania elementów drewnianych przed działaniem paliwa i olejów w sklepie modelarskim i mam święty spokój po dziś dzień bez kombinowania. http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2482 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi