hubert_tata Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zwróć uwagę na ciężar na gotowo. Moja pierwsza wersja ważyła 4,3kg i prawdopodobnie z tego powodu kiepsko się trzymała powietrza Po odchudzeniu do 3,8kg, mimo o wiele mniejszej mocy latał powoli, ale prawidłowo. Instrukcja była linkowana na samym początku, jest to model klasy 60. Osobiście w wersji spalinowej dałbym max 90 czterotakt.
lisartur Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 A w jaki sposób go odchudziłeś?
hubert_tata Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Tylko zmiana wyposażenia. Zasilanie 6S zamiast 8S lipol, BEC zamiast kolejnych 2S do serw i odbiornika, wywalone 5 monitorów napięcia i kable od nich (razem tam było 18 cel lipoli :evil: ).
lisartur Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Mam dylemat jaki silnik wybrać czy ASP 75 czy ASP 61 Co byście doradzili jeden i drugi jest nówka w tej samej cenie wagowo w sumie różnica 30g ale nie wiem jak ze spalaniem czy 75 będzie dużo więcej paliła po za tym chciałbym tym mustangiem polatać dość szybko a nie tak żeby się wlókł Proszę o wasze opinie na ten temat bo w grę wchodzi wybór pomiędzy tymi dwoma ASP .75 A - Charakterystyka : Pojemność: .75 (12,2903 cm3) Zakres obr./min.: 2,000 - 17,000 Moc: (1,85 kW) ~2,47 KM przy 17,000 obr/min. Waga: 674 g Chrom ABC Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie. Rekomendowane śmigła: 11 x 6 do 14 x 8 Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego) Zalecane świece : zakres od "średnich" do "ciepłych" 1,2 - 1,5V ASP .61 A - Charakterystyka : Pojemność: .61 (9,9961 cm3) Zakres obr./min.: 2,000 - 17,500 Moc: (1,68 kW) ~2,29 KM przy 17,500 obr/min. Waga: 645 g Chrom ABC Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie. Rekomendowane śmigła: 11 x 6 do 12 x 6 Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego)
Johny88 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 jak juz to .75 , to jest mysliwiec i tez tak musi latac Ja w swoim p-51 z tym ,że od top flite mam os. 95ax i uwielbiam jak to lata:) PZDR
lisartur Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 To jest chyba o wiele większy od mojego
Johny88 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 To jest chyba o wiele większy od mojego 165cm rozp. waga 4200g wiec chyba podobny :wink:
lisartur Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ja mam tego http://www.horizonhobby.com/products/p-51d-mustang-60-arf-HAN2375
Johny88 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 No to wymiary są identyczne jak mojego i waga też , z reszta na tej stronie podają ,że silnik 2t ma byc .61-1.00 . Wstaw do niego jakis mocny silnik ,mustang musi byc szybki
lisartur Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy ktoś może mi podesłać zdjęcie jak jest zamontowany bak paliwa w mustangu?
f-150 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 http://www.aeromodelismoserpa.com/downloads/han2375-manual.pdf strona 36,37
lisartur Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 Nabiera coraz bardziej konkretnych kształtów
Kwazio Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Idzie Ci wspaniale, podziwiam i dalej trzymam kciuki!
lisartur Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 No właśnie mam dylemat co do silnika bo zastanawiam się nad ASP 61 lub ASP 91 wiem że większość z Was powie że 91 bo lepiej mieć więcej mocy niż nie mieć ale z drugiej strony nie wiem czy aż tyle mocy jest potrzeba i czy przepłacać i kupować droższy silnik
pietka Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Oj, trzeba trzeba tej mocy. Mam 2 mustangi tej wielkości, jeden miał ASP 10 cm i był jednak za wolny, teraz będzie miał ASP 15 cm. Już próbne obloty były i wygląda na to, że dopiero teraz jest nad nim pełna kontrola. Drugi - makietowy- ma 4ro suwa 1.20. I ten juz lata pięknie. Nie żałuj na silnik, nadmiar mocy nigdy nie zaszkodzi. Pozdrawiam Piotr
Kwazio Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Mój (taki jak Johna) latał na ASP 61 (słabiusio), 91 i 120FS (porównywalnie cacy).
lisartur Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 Czy ma znaczenie regulacja silnika czy będzie przednia czy tylnia Jaki lepiej wybrać? Czy to stanowi jakiś problem i jakie są bardziej popularne?
Johny88 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Ja wole silnik z regulacją z tyłu ,nie ma to znaczenia na regulacje silnika, ani nie wplywa to w żadnym stopniu na prace silnika. Ja wole z tylną regulacją bo poprostu jest duuużo bezpieczniej. Pamietaj ,że silniki o pojemności około 15cm3 nie są już zabawkami i mogą narobić dużo złego Wybór należy do ciebie. PZDR
stema Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 To dużo złego to poranione palce i wierzch dłoni przez muśnięcie o śmigło przy regulacji iglic. Do dziś mam ślady od ponad czterdziestu lat.
Rekomendowane odpowiedzi