Skocz do zawartości

P51 mustang odbudowa


lisartur

Rekomendowane odpowiedzi

Zwróć uwagę na ciężar na gotowo.

Moja pierwsza wersja ważyła 4,3kg i prawdopodobnie z tego powodu kiepsko się trzymała powietrza :)

Po odchudzeniu do 3,8kg, mimo o wiele mniejszej mocy latał powoli, ale prawidłowo.

 

Instrukcja była linkowana na samym początku, jest to model klasy 60.

 

Osobiście w wersji spalinowej dałbym max 90 czterotakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam dylemat jaki silnik wybrać czy ASP 75 czy ASP 61

Co byście doradzili jeden i drugi jest nówka w tej samej cenie wagowo w sumie różnica 30g ale nie wiem jak ze spalaniem czy 75 będzie dużo więcej paliła po za tym chciałbym tym mustangiem polatać dość szybko a nie tak żeby się wlókł

Proszę o wasze opinie na ten temat bo w grę wchodzi wybór pomiędzy tymi dwoma

 

 

 

 

ASP .75 A - Charakterystyka :

 

Pojemność: .75 (12,2903 cm3)

Zakres obr./min.: 2,000 - 17,000

Moc: (1,85 kW) ~2,47 KM przy 17,000 obr/min.

Waga: 674 g

Chrom ABC

Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie.

Rekomendowane śmigła: 11 x 6 do 14 x 8

Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego)

Zalecane świece : zakres od "średnich" do "ciepłych" 1,2 - 1,5V

 

 

 

 

ASP .61 A - Charakterystyka :

 

Pojemność: .61 (9,9961 cm3)

Zakres obr./min.: 2,000 - 17,500

Moc: (1,68 kW) ~2,29 KM przy 17,500 obr/min.

Waga: 645 g

Chrom ABC

Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie.

Rekomendowane śmigła: 11 x 6 do 12 x 6

Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam dylemat co do silnika bo zastanawiam się nad ASP 61 lub ASP 91 wiem że większość z Was powie że 91 bo lepiej mieć więcej mocy niż nie mieć ale z drugiej strony nie wiem czy aż tyle mocy jest potrzeba i czy przepłacać i kupować droższy silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, trzeba trzeba tej mocy. Mam 2 mustangi tej wielkości, jeden miał ASP 10 cm i był jednak za wolny, teraz będzie miał ASP 15 cm. Już próbne obloty były i wygląda na to, że dopiero teraz jest nad nim pełna kontrola. Drugi - makietowy- ma 4ro suwa 1.20. I ten juz lata pięknie. Nie żałuj na silnik, nadmiar mocy nigdy nie zaszkodzi.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wole silnik z regulacją z tyłu ,nie ma to znaczenia na regulacje silnika, ani nie wplywa to w żadnym stopniu na prace silnika. Ja wole z tylną regulacją bo poprostu jest duuużo bezpieczniej. Pamietaj ,że silniki o pojemności około 15cm3 nie są już zabawkami i mogą narobić dużo złego :)

Wybór należy do ciebie. PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.