Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zwróć uwagę na ciężar na gotowo.

Moja pierwsza wersja ważyła 4,3kg i prawdopodobnie z tego powodu kiepsko się trzymała powietrza :)

Po odchudzeniu do 3,8kg, mimo o wiele mniejszej mocy latał powoli, ale prawidłowo.

 

Instrukcja była linkowana na samym początku, jest to model klasy 60.

 

Osobiście w wersji spalinowej dałbym max 90 czterotakt.

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tylko zmiana wyposażenia.

Zasilanie 6S zamiast 8S lipol, BEC zamiast kolejnych 2S do serw i odbiornika, wywalone 5 monitorów napięcia i kable od nich (razem tam było 18 cel lipoli :evil: ).

Opublikowano

Mam dylemat jaki silnik wybrać czy ASP 75 czy ASP 61

Co byście doradzili jeden i drugi jest nówka w tej samej cenie wagowo w sumie różnica 30g ale nie wiem jak ze spalaniem czy 75 będzie dużo więcej paliła po za tym chciałbym tym mustangiem polatać dość szybko a nie tak żeby się wlókł

Proszę o wasze opinie na ten temat bo w grę wchodzi wybór pomiędzy tymi dwoma

 

 

 

 

ASP .75 A - Charakterystyka :

 

Pojemność: .75 (12,2903 cm3)

Zakres obr./min.: 2,000 - 17,000

Moc: (1,85 kW) ~2,47 KM przy 17,000 obr/min.

Waga: 674 g

Chrom ABC

Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie.

Rekomendowane śmigła: 11 x 6 do 14 x 8

Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego)

Zalecane świece : zakres od "średnich" do "ciepłych" 1,2 - 1,5V

 

 

 

 

ASP .61 A - Charakterystyka :

 

Pojemność: .61 (9,9961 cm3)

Zakres obr./min.: 2,000 - 17,500

Moc: (1,68 kW) ~2,29 KM przy 17,500 obr/min.

Waga: 645 g

Chrom ABC

Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie.

Rekomendowane śmigła: 11 x 6 do 12 x 6

Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego)

Opublikowano

jak juz to .75 , to jest mysliwiec i tez tak musi latac :D Ja w swoim p-51 z tym ,że od top flite mam os. 95ax i uwielbiam jak to lata:) PZDR

Opublikowano

No to wymiary są identyczne jak mojego i waga też , z reszta na tej stronie podają ,że silnik 2t ma byc .61-1.00 . Wstaw do niego jakis mocny silnik ,mustang musi byc szybki :P

Opublikowano

No właśnie mam dylemat co do silnika bo zastanawiam się nad ASP 61 lub ASP 91 wiem że większość z Was powie że 91 bo lepiej mieć więcej mocy niż nie mieć ale z drugiej strony nie wiem czy aż tyle mocy jest potrzeba i czy przepłacać i kupować droższy silnik

Opublikowano

Oj, trzeba trzeba tej mocy. Mam 2 mustangi tej wielkości, jeden miał ASP 10 cm i był jednak za wolny, teraz będzie miał ASP 15 cm. Już próbne obloty były i wygląda na to, że dopiero teraz jest nad nim pełna kontrola. Drugi - makietowy- ma 4ro suwa 1.20. I ten juz lata pięknie. Nie żałuj na silnik, nadmiar mocy nigdy nie zaszkodzi.

Pozdrawiam

Piotr

Opublikowano

Czy ma znaczenie regulacja silnika czy będzie przednia czy tylnia

Jaki lepiej wybrać?

Czy to stanowi jakiś problem i jakie są bardziej popularne?

Opublikowano

Ja wole silnik z regulacją z tyłu ,nie ma to znaczenia na regulacje silnika, ani nie wplywa to w żadnym stopniu na prace silnika. Ja wole z tylną regulacją bo poprostu jest duuużo bezpieczniej. Pamietaj ,że silniki o pojemności około 15cm3 nie są już zabawkami i mogą narobić dużo złego :)

Wybór należy do ciebie. PZDR

Opublikowano

To dużo złego to poranione palce i wierzch dłoni przez muśnięcie o śmigło przy regulacji iglic. Do dziś mam ślady od ponad czterdziestu lat.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.