hubert_tata Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zwróć uwagę na ciężar na gotowo. Moja pierwsza wersja ważyła 4,3kg i prawdopodobnie z tego powodu kiepsko się trzymała powietrza Po odchudzeniu do 3,8kg, mimo o wiele mniejszej mocy latał powoli, ale prawidłowo. Instrukcja była linkowana na samym początku, jest to model klasy 60. Osobiście w wersji spalinowej dałbym max 90 czterotakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 A w jaki sposób go odchudziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Tylko zmiana wyposażenia. Zasilanie 6S zamiast 8S lipol, BEC zamiast kolejnych 2S do serw i odbiornika, wywalone 5 monitorów napięcia i kable od nich (razem tam było 18 cel lipoli :evil: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Mam dylemat jaki silnik wybrać czy ASP 75 czy ASP 61 Co byście doradzili jeden i drugi jest nówka w tej samej cenie wagowo w sumie różnica 30g ale nie wiem jak ze spalaniem czy 75 będzie dużo więcej paliła po za tym chciałbym tym mustangiem polatać dość szybko a nie tak żeby się wlókł Proszę o wasze opinie na ten temat bo w grę wchodzi wybór pomiędzy tymi dwoma ASP .75 A - Charakterystyka : Pojemność: .75 (12,2903 cm3) Zakres obr./min.: 2,000 - 17,000 Moc: (1,85 kW) ~2,47 KM przy 17,000 obr/min. Waga: 674 g Chrom ABC Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie. Rekomendowane śmigła: 11 x 6 do 14 x 8 Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego) Zalecane świece : zakres od "średnich" do "ciepłych" 1,2 - 1,5V ASP .61 A - Charakterystyka : Pojemność: .61 (9,9961 cm3) Zakres obr./min.: 2,000 - 17,500 Moc: (1,68 kW) ~2,29 KM przy 17,500 obr/min. Waga: 645 g Chrom ABC Tłumik i kluczyki imbusowe w zestawie. Rekomendowane śmigła: 11 x 6 do 12 x 6 Paliwo : ok. 10% nitrometanu + nie miej niż 18% oleju (rycynowego lub syntetycznego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 jak juz to .75 , to jest mysliwiec i tez tak musi latac Ja w swoim p-51 z tym ,że od top flite mam os. 95ax i uwielbiam jak to lata:) PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 To jest chyba o wiele większy od mojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 To jest chyba o wiele większy od mojego 165cm rozp. waga 4200g wiec chyba podobny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ja mam tego http://www.horizonhobby.com/products/p-51d-mustang-60-arf-HAN2375 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 No to wymiary są identyczne jak mojego i waga też , z reszta na tej stronie podają ,że silnik 2t ma byc .61-1.00 . Wstaw do niego jakis mocny silnik ,mustang musi byc szybki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy ktoś może mi podesłać zdjęcie jak jest zamontowany bak paliwa w mustangu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 http://www.aeromodelismoserpa.com/downloads/han2375-manual.pdf strona 36,37 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Nabiera coraz bardziej konkretnych kształtów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Idzie Ci wspaniale, podziwiam i dalej trzymam kciuki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 dobra robota , jaki silnik wybrałes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 No właśnie mam dylemat co do silnika bo zastanawiam się nad ASP 61 lub ASP 91 wiem że większość z Was powie że 91 bo lepiej mieć więcej mocy niż nie mieć ale z drugiej strony nie wiem czy aż tyle mocy jest potrzeba i czy przepłacać i kupować droższy silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Oj, trzeba trzeba tej mocy. Mam 2 mustangi tej wielkości, jeden miał ASP 10 cm i był jednak za wolny, teraz będzie miał ASP 15 cm. Już próbne obloty były i wygląda na to, że dopiero teraz jest nad nim pełna kontrola. Drugi - makietowy- ma 4ro suwa 1.20. I ten juz lata pięknie. Nie żałuj na silnik, nadmiar mocy nigdy nie zaszkodzi. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Mój (taki jak Johna) latał na ASP 61 (słabiusio), 91 i 120FS (porównywalnie cacy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisartur Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Czy ma znaczenie regulacja silnika czy będzie przednia czy tylnia Jaki lepiej wybrać? Czy to stanowi jakiś problem i jakie są bardziej popularne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Ja wole silnik z regulacją z tyłu ,nie ma to znaczenia na regulacje silnika, ani nie wplywa to w żadnym stopniu na prace silnika. Ja wole z tylną regulacją bo poprostu jest duuużo bezpieczniej. Pamietaj ,że silniki o pojemności około 15cm3 nie są już zabawkami i mogą narobić dużo złego Wybór należy do ciebie. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 To dużo złego to poranione palce i wierzch dłoni przez muśnięcie o śmigło przy regulacji iglic. Do dziś mam ślady od ponad czterdziestu lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi