Skocz do zawartości

PIPER J3 1/5 SPALINOWY ORAZ RWD 5 ELEKTRYCZNY


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 288
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie wiem czy pan widzi, ale wydaje mi sie ze w pudelku kolo apki leza odbiorniki.

 

PS.

Już widze jak to poleci na smigiełku 6 cali :rotfl:

Aty jakie masz smiglo w wicherku? Cala wieksze??? :rotfl:

Opublikowano

PROTON a Ty tylko wszystko krytykować potrafisz!

Gratuluje spostrzegawczości, widać tam 3 odbiorniki a to wystarczająca ilość.

A poza tym to nówki można normalnie kupić i te z DSM2 pasują do tej aparatury.

 

Ciekwe czym Ty się możesz pochwalić, pewno Turnigy! :)

Opublikowano

Niestety nie pasują DSM2.Ten nadajnik nadaje w systemie DSM.Odbiorniki są dostępne ale cena to 256 zł jak to Spectrum.

I najważniejsze aparatura to parkflayer,zasięg 400m- 500m

Oprogramowanie lepsze niż Turnigy,przynajmniej działają wszystkie mixery.

Opublikowano

Ktoś kiedyś gdzieś pisał, że pasują ale jednak to nieprawda.

Tak widziałem te po 256zł ar 6000 mam ich 3 więc jakiś tam zapas mam.

 

Jak dla mnie 500 metrów to dużo, jakimi samolotami latacie dalej?

Ten zasięg to pewno zależy i nie zawsze jest równy.

Ale prawdę mówiąc to już jest taka lepsza aparatura bo do tanich ona nie należała.

Opublikowano

Nie wiem czy pan widzi, ale wydaje mi sie ze w pudelku kolo apki leza odbiorniki.

 

PS.

Już widze jak to poleci na smigiełku 6 cali :rotfl:

Aty jakie masz smiglo w wicherku? Cala wieksze??? :rotfl:

w 1,5 jest 7x4 a teraz w 2,5 mam 8x4....

Opublikowano

PROTON a Ty tylko wszystko krytykować potrafisz!

Gratuluje spostrzegawczości, widać tam 3 odbiorniki a to wystarczająca ilość.

A poza tym to nówki można normalnie kupić i te z DSM2 pasują do tej aparatury.

 

Ciekwe czym Ty się możesz pochwalić, pewno Turnigy! :D

Ja mam 6 odbiorników i twierdzę że to i tak mało. Ale w razie co mogę sobie Orange za 40zł dokupić.

Opublikowano

Piotrek ja uważam że pierwszy model RC spalinowy to pomyłka.Pierwszy lot,pierwszy kret i po silniczku :) (silniki elektryczne są dużo odporniejsze).Ja też zaczynałem tak swoją przygodę z RC, myślałem że sterowanie modelu to nic trudnego.Myliłem się i to bardzo.Po rozbiciu modelu i połamaniu silnika,kupiłem elektryka (kreto odpornego) i dopiero nim nauczyłem się latać. :mrgreen: Fakt mnie też wkurza ciągłe ładowanie aku ale jest to napęd bardzo prosty w obsłudze,wkładasz aku i latasz :D a odpalanie silnika na mrozie bez rozrusznika,to nie miła sprawa.Dlatego też na zimowy okres buduje teraz depronika z napędem elektrycznym ,choć nie za bardzo lubię elektryki,ale co poradzić zima a latać się chce. :) PS:Obserwuje i trzymam kciuki.

Opublikowano

O rany, znów przepychanki :evil:

Nie przepychanki tylko ktoś pozbył się kłopotu. Ta aparatura była bardzo dobra kilka lat temu.

Opublikowano

PROTON,

 

Ja w temacie: Wyższość Świąt Wielkanocnych nad Bożonarodzeniowymi, czyli Turnigy vs Spectrum.

Nie o to chodzi, sam mam Spektrum DX6i, a ten sprzęt jest DX6 (bez i), chodzi tylko w standardzie DSM. Nie jest kompatybilny z DSM2 ani DSMX. Już lepiej by zrobił kupując aparaturę na 35MHz. Chyba że kupił za niewielkie pieniądze. Z tego co widzę na A...o to cena jest spora, w tej cenie to kupi używaną DX6i.

Opublikowano

Panowie, widzę, że dyskusja na całego!

Proton, co się tak tego DX6 uczepiłeś.

To ja kupiłem ją, ja będę ją użytkował i ja będę ją chwalił albo ganił.

W każdym razie jak tylko ją wyjąłem to od razu wydała mi się solidna.

 

Gdyby ona mi się nie trafiła to miałbym pewno już DX6i bo na nią byłem zdecydowany.

 

 

Wracając do tematu bo to jest relacja a nie jakieś przepychanki to mam pytanie do Pana Karlema i innych użytkowników w sprawie tego silnika.

Ja bardzo chcę kupić tego 1ccm, czy nada się on do rwd czy kupić 1,5ccm

Dodam tylko, że chciałbym koniecznie tego 1ccm,

 

Panie Tomku, mój rwd też miał być elektryczny, nawet w hk części zamówione już prawie były. Tylko ostatecznie zdecydowałem się na spalinowego bo elektryczne nie mają dla mnie uroku, kompletnie! Wiem, że silniki spalinowe nie są odporne na upadki.

Ale ja to widzę tak, jeżeli rozbije ten silnik spalinowy to do czasu nauczenia się latać przejde na elektryczne ale mam nadzieję, że może jakoś to wyjdzie.

 

 

Czekam na odpowiedzi w sprawie silnika!

Opublikowano

Mimo, że nie jestem bateryjkarzem polecałbym na początek wersję elektro, jako sprawdzoną i mniej kłopotliwą... Latać możesz nawet gołym depronem.

Ale OK, Twój cyrk, Twoje małpy.

Podaj wielkość modelu (rozpiętość, powierzchnia), wagę, a coś się doradzi. Podkreślam, że będzie trudno, bo brak wzmocnień - przednia część, to praktycznie sam depron, a wstawić jakieś podłużnice będzie niełatwo przez tę kratownicę; jedyne wyjście to (chyba) wkleić sklejkę, nawet owocówkę do samej kratownicy (i dobrze skleić razem) na boki kadłuba i spód.

 

Ta 'jedyneczka' może się okazać trochę za słaba do tego modelu.

 

PS

Mnie osobiście trochę głupio, kiedy na forum ktoś zwraca się do mnie per 'pan'.

W/g mnie szacunek nie polega na tytułowaniu, a sposobie, w jaki traktuje się rozmówcę...

Opublikowano

Pierwszy lot,pierwszy kret i po silniczku (silniki elektryczne są dużo odporniejsze)

pozwól że się z Tobą nie zgodzę, ubiłem sporo elektryków i kilka spaliniaków, rozbiłem sporo silników elektrycznych i ani jednego spalinowego, mimo że niektóre trzeba było wykopywać z ziemi :) oczywiście przywalenie w asfalt czy beton załatwi każdy silnik bez względu na to czy sapaliniak czy elektryk :)
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.