Skocz do zawartości

PIPER J3 1/5 SPALINOWY ORAZ RWD 5 ELEKTRYCZNY


Piotr_Sm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Irek a próbowałeś kiedyś odpalać silnik lotniczy na paliwie samochodowym a potem na lotniczym z zawartością rycyny? Jak byś to zrobił to z pewnością byś zauważył różnicę.

Dlatego napisałem, że przede wszystkim :mrgreen: A dodając do tego objaw braku ssania paliwa wychodzi na to że kompletnie nie ma znaczenia zawartośc oleju. Oczywiście w tym przypadku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 288
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Żeby nie było, że nic z rwd się nie dzieje to powiem tylko, że dzisiaj po południu powinien odbyć się oblot jak nic nie przeszkodzi.

 

Jeszcze mam do Was jedno pytanie odnośnie wagi.

 

Aktualnie mój rwd waży 700g ale aby statecznik był w pionie trzeba go dociążyć 150g więc razem waga będzie 850g

 

Ma szansę polecieć z tym wyposażeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U na w modelarni Tomek (na forum Oddie) zrobił RWD-5 jako elektryka 730g, ale trzeba było na dziób dołożyć pakiet 3S 1800mAh i model latał nieźle, zarówno w locie na silniku, jak i szybując. Był tylko trochę szybszy niż shock-flyery z EPP ważące 400g. Twoj RWD-5 poleci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U na w modelarni Tomek (na forum Oddie) zrobił RWD-5 jako elektryka 730g, ale trzeba było na dziób dołożyć pakiet 3S 1800mAh i model latał nieźle, zarówno w locie na silniku, jak i szybując. Był tylko trochę szybszy niż shock-flyery z EPP ważące 400g. Twoj RWD-5 poleci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy uwierzycie, ale mój RWD ważył 430g. Latał z pakietem 1000mAh i e-maxem 2822 i starczało mu to na 15 minut spokojnego lotu. Samolot, jednak nie był ani wymalowany ani oklejony, co na pewno trochę wagi mu odjęło.

 

Dziwne że tak lekko mi wyszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy uwierzycie, ale mój RWD ważył 430g. Latał z pakietem 1000mAh i e-maxem 2822 i starczało mu to na 15 minut spokojnego lotu. Samolot, jednak nie był ani wymalowany ani oklejony, co na pewno trochę wagi mu odjęło.

 

Dziwne że tak lekko mi wyszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Giulio za pocieszenie, że poleci.

 

Wyszedł ciężko bo raz, że jest malowany a dwa był robiony pod spalinę kratownicę, wręgę i podłóżnice wykonałem atomowo. :D

I z tąd taka waga.

 

Ale tak jak pisałem chwilowo jest e max fc 28/22 a potem na pewno kupię silnik taki koło 300W

 

Mateusz, bardzo lekko wyszedł ci twój rwd ale właściwości lotne miał bardzo dobre, ciekawe jak taki ciężki rwd jak mój będzie latał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Giulio za pocieszenie, że poleci.

 

Wyszedł ciężko bo raz, że jest malowany a dwa był robiony pod spalinę kratownicę, wręgę i podłóżnice wykonałem atomowo. :D

I z tąd taka waga.

 

Ale tak jak pisałem chwilowo jest e max fc 28/22 a potem na pewno kupię silnik taki koło 300W

 

Mateusz, bardzo lekko wyszedł ci twój rwd ale właściwości lotne miał bardzo dobre, ciekawe jak taki ciężki rwd jak mój będzie latał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak jak pisałem chwilowo jest e max fc 28/22 a potem na pewno kupię silnik taki koło 300W

To rezygnujesz ze spaliny?

Próbowałem dziś uruchomić swojego Waspa ale grzałka mi się wyczerpała i muszę spróbować jutro. Ku mojemu zadowoleniu silnik się odzywał "pyk, pyk, prrt" po każdym przekręceniu śmigłem, więc jutro chyba mi się uda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak jak pisałem chwilowo jest e max fc 28/22 a potem na pewno kupię silnik taki koło 300W

To rezygnujesz ze spaliny?

Próbowałem dziś uruchomić swojego Waspa ale grzałka mi się wyczerpała i muszę spróbować jutro. Ku mojemu zadowoleniu silnik się odzywał "pyk, pyk, prrt" po każdym przekręceniu śmigłem, więc jutro chyba mi się uda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze a długo nim kręciłeś?

 

Mój wasp jest w drodze do producenta a reklamacja potrwa ponad miesiąc.

Ten model pewno już będzie elektryczny choć nie wiem jak się sprawa zakończy z waspem.

 

Jak narazie rwd jest malowany i w ciągu tygodnia na pewno spróbuję go oblatać.

Oczywiście będę tu relacjonował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze a długo nim kręciłeś?

 

Mój wasp jest w drodze do producenta a reklamacja potrwa ponad miesiąc.

Ten model pewno już będzie elektryczny choć nie wiem jak się sprawa zakończy z waspem.

 

Jak narazie rwd jest malowany i w ciągu tygodnia na pewno spróbuję go oblatać.

Oczywiście będę tu relacjonował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.