Skocz do zawartości

PIPER J3 1/5 SPALINOWY ORAZ RWD 5 ELEKTRYCZNY


Piotr_Sm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I tak Wasp będzie za słaby do tego modelu. Miałeś przecież kupić Horneta.

Z moim próbowałem około pół godziny aż wyczerpała się grzałka (była i tak prawie całkiem rozładowana) Dziś przez noc ładuję grzałkę i jutro powinien odpalić. Ile ty próbowałeś kręcić swojego waspa? Czy rozbierałeś go i wyczyściłeś przed próbą? Mój miał pełno opiłków i różnego syfu- jakbym nie wyczyścił to by się zatarł od kręcenia palcem. Narazie mogę Ci tylko powiedzieć że:

-Bardzo łatwo go zalać a wtedy nie odpali i trzeba go "przedmuchać"

-Lepiej mu szło to "pierdzenie" bez tłumika (już prawie odpalał ale jest tak ciasny na górze, że jeszcze nie ma siły działać dłużej jak 1s.

-Musi mieć bardzo mocne zasilanie świecy (grzałka naładowana na full albo dwie nowe alkaliczne baterie "D" )

CDN :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 288
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I tak Wasp będzie za słaby do tego modelu. Miałeś przecież kupić Horneta.

Z moim próbowałem około pół godziny aż wyczerpała się grzałka (była i tak prawie całkiem rozładowana) Dziś przez noc ładuję grzałkę i jutro powinien odpalić. Ile ty próbowałeś kręcić swojego waspa? Czy rozbierałeś go i wyczyściłeś przed próbą? Mój miał pełno opiłków i różnego syfu- jakbym nie wyczyścił to by się zatarł od kręcenia palcem. Narazie mogę Ci tylko powiedzieć że:

-Bardzo łatwo go zalać a wtedy nie odpali i trzeba go "przedmuchać"

-Lepiej mu szło to "pierdzenie" bez tłumika (już prawie odpalał ale jest tak ciasny na górze, że jeszcze nie ma siły działać dłużej jak 1s.

-Musi mieć bardzo mocne zasilanie świecy (grzałka naładowana na full albo dwie nowe alkaliczne baterie "D" )

CDN :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waspa kupiłem bo większego silnika nie da się dać do tego modelu bo waga wzrosła by do niebezpiecznego poziomu, wynosiła by około 1200g ze wszystkim a to jest stanowczo za dużo. Z waspem waga oscylowała w granicach 1 kg

A Wasp dałby radę bo ma większą moc od aktualnego emax o 40W a ten doskonale sobie radził z rwd w przeszłości, można było kręcić pętle bez problemu.

 

Waspa kręciłem około godzinę palcami i koło dwóch godzin wkrętarką.

Odkręcany był parę razy i przedmuchiwany.

Przeciekał w okolicach wału.

Pomimo dawania mu paliwa bezpośrednio na głowicę i tak się nie odzywał.

 

I widzisz, jak ciężko go odpalić, pomyś sobie pół godziny go odpalałeś i nic z tego.

Gdybym przed każdym lotem miał pół godziny go odpalać to dziękuję bardzo.

Nie wiem co jest z tym silnikiem ale na przyszłość już wiem, asp od 4ccm w górę a mniejsze to OS MAX- y .

 

Po tych bojach z tym silnikiem przekonałem się trochę do elektryków: czysto, sucho, szybko, prosto i bez problemów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waspa kupiłem bo większego silnika nie da się dać do tego modelu bo waga wzrosła by do niebezpiecznego poziomu, wynosiła by około 1200g ze wszystkim a to jest stanowczo za dużo. Z waspem waga oscylowała w granicach 1 kg

A Wasp dałby radę bo ma większą moc od aktualnego emax o 40W a ten doskonale sobie radził z rwd w przeszłości, można było kręcić pętle bez problemu.

 

Waspa kręciłem około godzinę palcami i koło dwóch godzin wkrętarką.

Odkręcany był parę razy i przedmuchiwany.

Przeciekał w okolicach wału.

Pomimo dawania mu paliwa bezpośrednio na głowicę i tak się nie odzywał.

 

I widzisz, jak ciężko go odpalić, pomyś sobie pół godziny go odpalałeś i nic z tego.

Gdybym przed każdym lotem miał pół godziny go odpalać to dziękuję bardzo.

Nie wiem co jest z tym silnikiem ale na przyszłość już wiem, asp od 4ccm w górę a mniejsze to OS MAX- y .

 

Po tych bojach z tym silnikiem przekonałem się trochę do elektryków: czysto, sucho, szybko, prosto i bez problemów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cooo!!

 

Co ty piszesz? 60 tys. obrotów/ min ma wkrętarka! :rotfl:

30 tys. to ma wiertarka górno wrzecionowa a silnik ma przetwornicę.

 

Ja w naszej firmie stolarskiej pracuję i chciałbym mieć takie 60 tys. to śrubki wkręcał bym z prędkościom światła - ale by szła robota!

Utrzymał byś coś jedną ręką wirujące z taką prędkością?

 

Silniczek był odpalany tą wkrętarką: http://www.elektronarzedzia.ive.pl/index.php/id_578_mode_proddet.html

 

Poczytaj sobie parametry! ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cooo!!

 

Co ty piszesz? 60 tys. obrotów/ min ma wkrętarka! :rotfl:

30 tys. to ma wiertarka górno wrzecionowa a silnik ma przetwornicę.

 

Ja w naszej firmie stolarskiej pracuję i chciałbym mieć takie 60 tys. to śrubki wkręcał bym z prędkościom światła - ale by szła robota!

Utrzymał byś coś jedną ręką wirujące z taką prędkością?

 

Silniczek był odpalany tą wkrętarką: http://www.elektronarzedzia.ive.pl/index.php/id_578_mode_proddet.html

 

Poczytaj sobie parametry! ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.