Skocz do zawartości

Wyważenie kołpaka alu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dziś przyszedł osprzęt do modelu i zastanawiam się jak powinno się prawidłowo wyważyć taki zestaw kołpak alu i łopatki graupnera.

Zawsze mi się ustawiają jedną stroną kołpaka do góry w poziomie jak na zdjęciu poniżej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4152694641dc6575.html

 

Czy mam szlifować ten kołpak w najcięższym punkcie ,aż do momentu jak po puszczeniu nie będzie się przechylał pozostanie w takiej pozycji tak jak to mi wychodzi ze śmigłami stałymi czy jest jakaś inna zasada wyważania?

Opublikowano

Raczej kropka kleju po przeciwnej stronie od środka kołpaka. Być może takie ustawienie jest wypadkową rozkładu masy i kołpaka i łopat. Klej w razie czego można usunąć, a jak zeszlifujesz, to klops.

Opublikowano

Spróbuj najpierw sprawdzić sam kołpak. Raczej będzie OK. Dopiero później z łopatkami. Zazwyczaj waga łopatek się różni i je powinieneś doszlifowywać (na grubości).

Opublikowano

Moim zdaniem problem polega na przekombinowanej konstrukcji oski wyważarki.

 

Czy śmigło z kołpakiem założone na silniku wywołuje drgania w czasie pracy ?

 

Czy tylko chciałeś wypróbować wyważarkę?

Opublikowano

Moim zdaniem problem polega na przekombinowanej konstrukcji oski wyważarki.

 

Czy śmigło z kołpakiem założone na silniku wywołuje drgania w czasie pracy ?

 

Czy tylko chciałeś wypróbować wyważarkę?

Nie mam silnika jeszcze przyjdzie w tym tygodniu.

Czy wyważam go z łopatkami czy bez ustawia się w tej samej pozycji czyli łopatki są idealne

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.