samoloty.ts Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem silnika spalinowego i zastanawiam się między: Thunder tiger GP 28 http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=9096 MVVS 3,5 http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/4/32/224/ Co byście mi doradzali, może ktoś używał te silniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabor Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Mam kilka silników MVVS o różnej pojemności. Dość ciężkie w regulacji i kapryśne przy złym wyregulowaniu (potrafi zgasnąć w powietrzu). Producent zaleca paliwo bez nitro 20% oleju ale ja leję 5% nitro, 17% oleju syntetyka. Te moje przeboje z gaśnięciem wiążą się z tego że przy zmianie paliwa należy wyregulować dobrze silnik i lepiej latać zawsze na tym samym. Na nitro lepiej wkręca się na obroty i równiej pracuje. Mam też silnik GMS który jest bajecznie prosty w regulacji i mniej problemowy w odpalaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Do czego ma być zastosowany silnik? Są to dwie zupełnie różne konstrukcje... Osobiście mam sentyment do silników MVVS, ale MVVS 3,5 GFS to silnik wysokoobrotowy (21tys),osiaga podaną moc z tłumikiem rezonansowym dedykowanym do tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam. MVVS-3,5 cm3 nie produkują już od jakiegoś czasu,więc Twój problem sam się rozwiazał :devil: .A tak poza tym to są silniki dość kapryśne i trudne w regulacji,przeznaczone do wyczynowego latania raczej na pełnym gazie.Pomyśl ewentualnie o Super Tigre,GMS lub TT. Pozdrawiam Wojtek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 TT GP-28 jest bardzo dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 MVVS-y są dla doświadczonych spaliniarzy i to najlepiej w MVVS-ach. Do pełnego dotarcia ( bardzo długiego ) są bardzo kaprysne, przegrzewają się i gasną. Mity o trudnej regulacji wynikają ze zbyt krótkiego i niewłaściwego sposobu docierania MVVS-ów. Po prawidłowym dotarciu i uregulowaniu baaardzo mocne i baaaardzo głośne i dobrze się sprawują. Obecnie nowe nie do kupienia - kilka lat temu zakończono produkcję . Jak ktoś się uprze to można kupic złomka i zrobić remont kapitalny, ale to sprawa ekonomicznie nieuzasadniona, chyba, że z sentymentu ( mam taki, bo to były moje pierwsze pożądne silniki po ruskich wynalazkach. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi