karlem Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 ..wystarczy szpilka, a nawet wykałaczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 w sumie wykalaczka dobra mysl .. jutro wstawie fotki z postepów .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 ehh dzisiaj próbowalem odpalic si;nik i nie bardzo mi szlo nawet pusciem cieple powietrze na silnik zeby mial latwiej . Jedyne co moge potwierdzic to to ze smigla APC sa bardzo ostre :D:D Silnik tylko plul troche paliwem przez wlot powietrza w gaźniku i nic poza tym ;/ moze zly poziom paliwa byl .. Póxniej pojade jeszcze sie pobawic troch ;] Pozdrawiam i czekam na jakies rady ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 No si;niczek tak jak by ze 2 razy sie obrucil ale nie odpalil ... Moze powie mi ktos jak wstepnie ustawic zeby zalapal ;] Iglice mam odkrecona na 3 obroty a to od wolnych nie wiem jak ustawic .. Macie jakies sposoby na odpalenie silnikla bez rozrusznika .. ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Co to za silniczek, czym zasilasz świecę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 swiece zasilam z akumulatora 1,5 V silniczek ST g0.40 6,5 cm^3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Ja silniczek odpalam tak: otwieram przepustnice na max, zatykam palcem wlot powietrza, kręce kilka razy, zamykam przepustnice na mniej niż 1/3 otwarcia, zakładam klips na świece i odpalam. Jak silnik sie nie odezwie, to znów otwieram przepustnice, zatykam wlot, kręce kilka razy. Na wstępie odkręć iglice na 2 obroty, jak silniczek odpali, ale będzie gasł to odkręc kilka ząbków. Na początku musi pracować na dużym przelaniu. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 ze musi pracowac na przelaniu to wiem .. ale dzieki za wskazówki .. zastanawiam sie tylko nad regulacja sróby od wolnych .. Czym najlepiej krecic smiglem nie majac rozrusznika ?? smiglo mam takie ostre ze rekawiczke przecielo taka grubsza .. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Hm, ja bym jednak kupił rozrusznik (może sie da kupić samą końcówkę i założyć do wiertarki). Odpalanie silnika ręką jest moim zdaniem dość niebezpieczne, poza tym że trudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 no latwo powiedziec .. ledwo uzbieralem 500 żł na paczke z silnikiem i czesciami i na ten moment juz raczej nie dam razy kupic rozrusznika .. jak zostane rzy spalinkachj to na pewno sie zaopatrze na nowy sezon.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 dzisiaj byly próby odpalenia lecz silnik tylko raz strzelil z tłumika .. Opisze sytułacje moze to rozjasni sprawe .. Wykrecilem swiece i odciąlem doplyw paliwa i pokrecilem smiglem zeby miec pewnosc ze w silniku nie ma paliwa .. zakrecilem swiece podlaczylem paliwo. przepustnica na max otwarta, zakrylem palcem zakrecilem smiglem ( paliwo w wezyku płynelo ale ciagle bylu widoczne bombelki;/ ) przylozylem klips do swiecy na parenascie sekund i szarpnalem za smiglo .. jeden dwa trzy ... i nic .. po chwili musiialem znowu zassac paliwo bo w wezyku nie bylo .. moze cos z instalacja paliwowa mam ;/ Później wrzuce fotki jak to u mmnie wyglada;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 fotki dalszego ciagu prac i zamocowania silnika .. Napiszcie czy tak moze byc czy te wezyki inaczej poprowadzic ?? a moze jeszcze cos jest nie tak ;/ linki do fotek : kadłub przód kadłub bok silnik bok silnik bok silnik przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Zastanawiam sie czy jak wszystko mam dobrze to czy czasami swieca nie jest za zimna ?? Swieca to Fire Power F5 czyli srednia .. W sobote bede mial Os max no.8 to moze na tamtej da rade odpalic .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 ja mam mvvsa 3,5 ccm i asp 7,5ccm odpalają od pierwszego razu a asp jeszcze nie dotarty ( musi jeszcze z 10 min pochodzic na wolnych) ja robie tak otwieram przepustnice na tak około 2 mm prześwitu , zasysam paliwo kręcąc pare razy ( 2 lub 3 ) ( to normalne jest że paliwo się cofa z wężyka , po odpaleniu bedzie normalnie zasysał) kręce jeszcze jeden raz by się apliwo rozeszło po tłoku nakłądam klips z akku , czekam ze 3 sekundy by się świeca dobrze rozgrzałą ( mam os A3) i kijkiem takim ( np sosnowym ) o dł około 20cm kręce mocno śmigłem) i silnik odpala od pierwszego razu ( czasem od 2 lub 3 ale zasze odpala) trzeba mieć dobrze naładowane akku :!: a zbiornik masz w poziomie na linii gaźnika? to tez jest ważne :!: :!: :!: miłego odpalania :wink: pozdro for all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Pozwól aby silnik trochę zaciągnął tego paliwa. Nie czeka się na nagrzanie świecy - podłączasz klips i odpalasz. Przepustnica podczas odpalania lekko tylko uchylona. Odpala się silnik nie kręcąc w kółko śmigłem a łapiąc (nie dosłownie) śmigło najbliżej jego środka i energicznym jednym ruchem zakręca się nim. Wcześniej trzeba je ustawić tak by tłok silnika był bliżej przed niż za GMP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Witam Taka zadowolona mam minke bo odpalilem dziada i wypalilem okolo 1 litra paliwa ... docierajac .. ( moze z litrem to przesada ale z 700ml to spokojjnie) silniczek odpalilem na przepustnicy otwartej prawie do polowy czyli okolo 1/3 albo troche wiecej .. iglice odkrecilem do 5 obrotów jak odpalilem i tak okolo 700ml przepalil .. plul paliwem strasznie ale tak ma byc. Zastanawiam sie ile jeszcze tego paliwa wypalic przed regulacja i co najpier regulowac .. Wolne czy max?? (przedtem przyczyna byl prawdopodobnie zalany silnik a raz brak paliwa ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Zastanawiam sie ile jeszcze tego paliwa wypalic przed regulacja i co najpier regulowac .. Wolne czy max?? (przedtem przyczyna byl prawdopodobnie zalany silnik a raz brak paliwa ) Użyj google i opcji szukaj na forum!!!! Nie czekaj aż wszystko na tacy dostaniesz. Po za tym już raz podałem Ci już link z opisem regulacji tego silnika!! Są tam wszystkie odpowiedzi o które teraz pytasz. Czego chcesz więcej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 w takim razie przepraszam ... jestem taki zadowolony ze chcialem sie tym z wami podzielic ale trudno .. Odpalilem sam i teraz czeka mnie regulacja, moze tez dam rade ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Prace ida w dobrym kierunki .. tylko zastanawiam sie z czego zrobic podwozie .. ( kola i piasty juz mam) bo z drutu to nie bardzo mi sie widzi .. (zamówilem duralowe ale narazie nie mieli) a chcialem pokolowac samolotem albo chociaz odpalic silnik w samolocie a bez podwozia to ciezko troche .. Myslalem nad drewnianym ale to raczej odpada.. moze samemu z alu zrobic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Drut wbrew pozorom jest bardzo dobry. Dobrze dobrany ładnie pracuje i połyka nierówności. W razie draki się rozgina, wygina nie powoduje większych strat w modelu a przed kolejnym lotem wystarczy go wygiąć z powrotem no i bardzo tanie i proste w wykonaniu podwozie. Wada to taka że co jakiś czas trzeba go dogiąć bo się rozjeżdża. Zobacz jak działa takie podwozie w modelu trenerka o wadze 2,8kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.