Skocz do zawartości

Budowa styropianowego trenerka


afish

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

ehh dzisiaj próbowalem odpalic si;nik i nie bardzo mi szlo :) nawet pusciem cieple powietrze na silnik zeby mial latwiej . Jedyne co moge potwierdzic to to ze smigla APC sa bardzo ostre :D:D:D Silnik tylko plul troche paliwem przez wlot powietrza w gaźniku i nic poza tym ;/ moze zly poziom paliwa byl ..

Póxniej pojade jeszcze sie pobawic troch ;]

Pozdrawiam i czekam na jakies rady ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja silniczek odpalam tak: otwieram przepustnice na max, zatykam palcem wlot powietrza, kręce kilka razy, zamykam przepustnice na mniej niż 1/3 otwarcia, zakładam klips na świece i odpalam. Jak silnik sie nie odezwie, to znów otwieram przepustnice, zatykam wlot, kręce kilka razy.

 

Na wstępie odkręć iglice na 2 obroty, jak silniczek odpali, ale będzie gasł to odkręc kilka ząbków. Na początku musi pracować na dużym przelaniu. Powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj byly próby odpalenia lecz silnik tylko raz strzelil z tłumika ..

Opisze sytułacje moze to rozjasni sprawe ..

Wykrecilem swiece i odciąlem doplyw paliwa i pokrecilem smiglem zeby miec pewnosc ze w silniku nie ma paliwa .. zakrecilem swiece podlaczylem paliwo.

przepustnica na max otwarta, zakrylem palcem zakrecilem smiglem ( paliwo w wezyku płynelo ale ciagle bylu widoczne bombelki;/ ) przylozylem klips do swiecy na parenascie sekund i szarpnalem za smiglo .. jeden dwa trzy ... i nic .. po chwili musiialem znowu zassac paliwo bo w wezyku nie bylo ..

moze cos z instalacja paliwowa mam ;/

Później wrzuce fotki jak to u mmnie wyglada;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam mvvsa 3,5 ccm i asp 7,5ccm odpalają od pierwszego razu a asp jeszcze nie dotarty ( musi jeszcze z 10 min pochodzic na wolnych) ja robie tak otwieram przepustnice na tak około 2 mm prześwitu , zasysam paliwo kręcąc pare razy ( 2 lub 3 ) ( to normalne jest że paliwo się cofa z wężyka , po odpaleniu bedzie normalnie zasysał) kręce jeszcze jeden raz by się apliwo rozeszło po tłoku nakłądam klips z akku , czekam ze 3 sekundy by się świeca dobrze rozgrzałą ( mam os A3) i kijkiem takim ( np sosnowym ) o dł około 20cm kręce mocno śmigłem) i silnik odpala od pierwszego razu ( czasem od 2 lub 3 ale zasze odpala)

trzeba mieć dobrze naładowane akku

:!:

a zbiornik masz w poziomie na linii gaźnika? to tez jest ważne :!: :!: :!:

miłego odpalania :wink: :D

pozdro for all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwól aby silnik trochę zaciągnął tego paliwa. Nie czeka się na nagrzanie świecy - podłączasz klips i odpalasz. Przepustnica podczas odpalania lekko tylko uchylona. Odpala się silnik nie kręcąc w kółko śmigłem a łapiąc (nie dosłownie) śmigło najbliżej jego środka i energicznym jednym ruchem zakręca się nim. Wcześniej trzeba je ustawić tak by tłok silnika był bliżej przed niż za GMP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Taka zadowolona mam minke bo odpalilem dziada i wypalilem okolo 1 litra paliwa ... docierajac .. ( moze z litrem to przesada ale z 700ml to spokojjnie) silniczek odpalilem na przepustnicy otwartej prawie do polowy czyli okolo 1/3 albo troche wiecej ..

iglice odkrecilem do 5 obrotów jak odpalilem i tak okolo 700ml przepalil .. plul paliwem strasznie ale tak ma byc.

Zastanawiam sie ile jeszcze tego paliwa wypalic przed regulacja i co najpier regulowac ..

Wolne czy max?? (przedtem przyczyna byl prawdopodobnie zalany silnik a raz brak paliwa :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie ile jeszcze tego paliwa wypalic przed regulacja i co najpier regulowac ..

Wolne czy max?? (przedtem przyczyna byl prawdopodobnie zalany silnik a raz brak paliwa :) )

 

 

Użyj google i opcji szukaj na forum!!!! Nie czekaj aż wszystko na tacy dostaniesz. Po za tym

już raz podałem Ci już link z opisem regulacji tego silnika!! Są tam wszystkie odpowiedzi o które teraz pytasz. Czego chcesz więcej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace ida w dobrym kierunki .. tylko zastanawiam sie z czego zrobic podwozie .. ( kola i piasty juz mam) bo z drutu to nie bardzo mi sie widzi .. (zamówilem duralowe ale narazie nie mieli) a chcialem pokolowac samolotem albo chociaz odpalic silnik w samolocie a bez podwozia to ciezko troche ..

Myslalem nad drewnianym ale to raczej odpada.. moze samemu z alu zrobic ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drut wbrew pozorom jest bardzo dobry. Dobrze dobrany ładnie pracuje i połyka nierówności. W razie draki się rozgina, wygina nie powoduje większych strat w modelu a przed kolejnym lotem wystarczy go wygiąć z powrotem no i bardzo tanie i proste w wykonaniu podwozie. Wada to taka że co jakiś czas trzeba go dogiąć bo się rozjeżdża.

 

Zobacz jak działa takie podwozie w modelu trenerka o wadze 2,8kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.