MironRC Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 rozkręciłem mvvs 6,5 8) i teraz nie wiem jak wlozyc tłok, ma on z jednej strony takie wycięcie i są dwa wyjścia: to wycięcie z przodu czy z tylu? :wink: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zawsze przed demontażem silnika zaznacza się gdzie przodek tłoka a gdzie tył. musisz kombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 tzn on wejdzie tak i tak tylko czy będzie działał? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.z.i.q Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Będzie działał ale będziesz musiał docierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Będzie działał ale będziesz musiał docierać. a skąd taka pewność ?? zrób najlepiej fotkę tłoka bo jak wsadzisz odwrotnie możesz zmienić fazy rozrządu. Droga sprawa to tuleja, w MVVS nie ma kołka ustalającego. Tłok jeśli to silniku używany jeden bok powinien mieć bardziej oczerniony i to jest strona wydechowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 to jest nowy silnik i nic nie widać po tłoku, z każdej strony jest taki sam :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 no to inna metoda eliminacji :] w tulei powinieneś mieć 4otwory płuczące na różnych wysokościach zobacz czy szerokość wcięcia pokrywa się z którymiś otworami według jakiejś reguły. po mojemu,ale zaznaczam że nie mam pewności bo pamięć mnie zawodzi w tym temacie, wcięcie powinno być w stronę ssącą. I z tego co mi sie przypomina przy ruchu w górę okno wydechu nie powinno sie otwierać wcale, jedynie przy ruchu w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 z Twojego eliminowania Motyl, wychodziłoby, że tłok ma iść tym wycięciem do przodu tylko żaden z nas nie jest pewny, ale zobacz znalazłem taki schemat na którym teoretycznie tłok jest montowany wycięciem do przodu SCHEMAT :wink: ale pewności nie mam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MałyRC Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 ma być dokładnie tak jak na schemacie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 DZIĘKUJĘ-Marcinom :wink: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 no i tak złożyłem silnik, "niby" według schematu. Zabrałem się za odpalanie a on prycha kicha i nic, co źle złożyłem :?: miał ktoś podobne doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.