elektron Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Witam :cry: Moja glupota nie zna granic... podczas zmieniania smigla chcialem dociagnac smiglo na "fest" no i tak dociagnalem ze os pekla :cry: :cry: :cry: Czy da sie cos z tym zrobic ?? - os pekla zaraz przy silniku... wiec naprawic sie nie da.... skad mozna dostac nowa ?? POMOCY!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qpa Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 trza walu poszukac całego ! allegro i google! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektron Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 walu... czyli caly tlok ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Model Making z Krosna,cena w okolicy 40zł Od razu weź łożysko przednie!! ! PS.i popraw temat MVVS 4,6 ccm:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektron Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/ cos takiego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 walu... czyli caly tlok ?? Nie, wał to wał a tłok to tłok;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektron Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 czyli gdzie to jest w ofercie bo nie widze :crazy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 To co pokazałeś w linku to jest właśnie to, wał korbowy do mvvs a moja wypowiedź tyczyła sie tej poprzednie, jak jeszcze nie dałeś linka;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 tu :)57zł http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/247/ i to http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/95/290/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil_rc Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Tu masz. http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/559/ Napisz do leszka Jury z www.modelpartner.ig.pl to powinien ci. ew. sprowadzic z czech nowy wał. Edit. Motyl wyprzedziłes mnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektron Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 pytanie - ten http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/ czy ten : http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/11/89/559/ Niby obydwa dobre ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil_rc Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Wał kup ten drugi i nie zapomnij o łozysku Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 bo to te same wały Silnik 3,5 i 4,6 różniąsię tylko tuleją cylindra Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektron Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 Ok czyli jeszcze dzisiaj zamawiam wal silnika 4,6ccm i lozyska przednie Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektron Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 zamowione ! teraz czekam na to az przysla Eh za glupote trzeba placic :/ W czym zamoczyc silnik aby byl czysty od starego paliwa i oleju ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_F3J Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 W czym zamoczyc silnik aby byl czysty od starego paliwa i oleju ?? własnie i na jak długo ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
japim Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 bo to te same wały Silnik 3,5 i 4,6 różniąsię tylko tuleją cylindra Nie mow hop. Mam 4 Mvvsy 3.5cm3 i 2 maja krotkie waly a w 2 mam dlugie waly. Roznia sie dlugoscia gwintu wystajaca z przodu. W starszych modelach gwintu wystarczalo na smiglo i podkladke i jak chcialo sie przykrecic kolpak to trzeba bylo zrezygnowac z podkladki. W nowszych typach w tym takze i 4.6cm3 wal z gwintem jest juz dluzszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 Możesz wykąpać silnik - rozkręcony na drobne - w benzynie nieetylizowanej lub jej pochodnych( rozpuszczalniki itp) lub w etylinie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektron Posted October 10, 2007 Author Share Posted October 10, 2007 Dobra przyszly czesci.... wzialem sie za rozkrecanie silnika i po zdjeciu tylniego dekla - nie wim jak to sie zwie, i pokrywy glowicy (tam gdzie sie przykreca swiece) zwatpilem w swoje umiejetnosci..... Co z tym dalej zrobic ?? czy mam rozkrecic glowice calkowicie ?? Jak rozdzielic os z kobowodem i tlokiem... jak wysunac os jezeli od strony smigla jest ona trzymana przez mocowanie od smiagla ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Głowice musisz zdjąć całkowicie Musisz wyjac tuleje cylindra dopiero teraz zdejmiesz korbowód i wyjmiesz tłok. Z przodu na wale osadzona jest piasta śmigła na stożku, ratuje cie tylko ściągacz lub tak jak ja to robiłem tokarka. Mmniej profesjonalnie to typowy dla polskich mechaników MŁOTEK, jedno celne puknięcie i piasta odskoczy. pamiętaj aby położyć dół silnika na równym klocku drewnianym !! TEGO NIE POLECAM i TO OSTATECZNOŚĆ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.