heksodus Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Witam . Do tej pory lądowałem bez klap ale ze model jest bardzo szybki bede zmuszony je zastosować,a moje pytanie brzmi czy klapy sprzęzyc z elewatorem czy poprostu uzywac samych lotek jako klap,Drugie pytanie to na ile procent ustawić klapy tak zebym mógł swobodnie sterowac. pozdrawiam.
f-150 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Klapy czy klapolotki bo nic z tego nie da się zrozumieć.
GiulioN Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Klapolotki. Ustaw tak, abyś po wychyleniu ich do dołu nie było oporów mechanicznych i obie miały możliwość poruszania się góra/dół przy poruszaniu drążkiem lotek w pozycji wychylonej w dół jako klapy. Polecam też lekkie domiksowanie SW w dół, gdyż klapy powodują, że dziób unosi się do góry
f-150 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Polecam też lekkie domiksowanie SW w dół, gdyż klapy powodują, że dziób unosi się do góry 100 % kretNie radzę robienia klapolotek.Zerwiesz strugi i zwalisz się szybciej niż pomyślisz.To jest Racer i taka jest jego charakterystyka.
heksodus Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 Dzięki za podpowiedzi napewno kazdą przeanalizuje chodz patrząc na filmiki na tube widze ze stosują klapolotki z powodzeniem bo podchodzą praktycznie z pionu i lądują na 30 metrach gdy ja podchodze kolo 130metrów od lotniska i konca lądowania nie widac;) Powiedzcie mi tylko ile procent je dac z 50%? czy więcej.. bo jeszcze nigdy na klapach nie lądowałem więc nie mam doświadczenia...
Pioterek Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 A może takie ? http://pfmrc.eu/inde...97-moje-modele/ - post #2
heksodus Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 Gdzie byłeś przez ten rok? 1
heksodus Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 klapolotki wystarczyly,chodz ten patent jest niezły
Rekomendowane odpowiedzi