Dylek Opublikowano 13 Października 2007 Autor Opublikowano 13 Października 2007 Dziś zmontowałem statecznik i przygotowałem części do składania pierwszej polowy skrzydła. Jutro składanie po wino być zakończone i w tygodniu zamawiam serwa i odbiornik . Jakie serwa lepiej brać hs 55 czy tower pro sg90 które lepiej zniosą twarde lądowania ?
Ładziak Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 Jakie serwa lepiej brać hs 55 czy tower pro sg90 które lepiej zniosą twarde lądowania ? A ty te serwa zamiast podwozia zamierzasz montować? :shock: W moim eX. mam HS-55 - działają, choć nie obraziłbym się, gdyby były nieco szybsze. SG90 nie znam.
Dylek Opublikowano 13 Października 2007 Autor Opublikowano 13 Października 2007 A ty te serwa zamiast podwozia zamierzasz montować? Nie podwozie jest na swoim miejscu a serwa będą na swoim .
mammuth Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 edit W protescie przeciw durnemu zachowaniu Marcina133
Mikeosw Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 Mam takowe zapinki i żadna nawet przy pionowym krecie nie pękła.
mammuth Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 edit W protescie przeciw durnemu zachowaniu Marcina133
Mikeosw Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 kretów miałem trochę. Nieraz zachaczyłem skrzydłem o ziemie (przy pełnym wychyleniu lotek) i żadna z nich nie pękła ( a lotka odleciała razem z bowdenem, puściła półka pod serwo na szczęście). Nawet przy koziołku na ogon gdzie duża siła poszła na SW i też wytrzymała. Może moje po prostu są jakieś wytrzymalsze :D w każdym razie u mnei skrzydło szło do kasacji a one były całe. może serwo saver (choć na masie to nie oszczędza)
Pawel_W Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 SG90 w Extrimie mam, używam i polecam. W Wildze zresztą też je mam. Są jak na model tej wielkości wystarczające, poza tym są szybkie i trzymają centrowanie.
Dylek Opublikowano 18 Października 2007 Autor Opublikowano 18 Października 2007 Dzięki za odpowiedzi na moje pytania . Po kilku dniowej przerwie prace ruszyły : 1 Złożyłem skrzydło jutro sklejanie ca . 2 Wybrałem serwa ( hs-55) Ps Może w przyszłym tygodniu poleci
mieczotronix Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 ten patent na termokurczki jest niezły (ale termokurczki trzeba przykleić) - mocowanie pręcika węglowego do sklejeczki na lotce/sterze na CA działa jak bezpiecznik (przynajmniej na początku- przed kolejnymi klejeniami) - łamie się zanim zepsuje się coś w serwie. Ja mam hs 55 w skrzydle i conrady pozostałe. Oba Są ok.
Dylek Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2008 Od dość długiego czasu extrim leżał sklejony oczekując na oklejenie folia i zamontowanie elektroniki . Dziś złożyłem system napędowy i myśle że w w weekend zostanie oblatany , ale to czas pokaże bo trzeba jeszcze polatać trenerkiem dla przypomnienia jak sie latalo ;D .
radek872 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Extrim to nie trenerek daj sobie może na wstrzymanie jeżeli Ci sie wydaje, ze tak chop nim polecisz, to się mylisz możesz miec przyspieszone lądowanie na miekkich nogach EX to ostro reagująca maszyna dla wprawionych wymiataczy i z tremerkiem ma mało wspólnego moja rada ustaw sobie expo na 50% i nie przesadzaj z wychyleniami jesli jestes juz zdecydowany nim leciec. Przesiadasz sie z trenerka na extrima hmmm niezła opcja :faja: Nie myśl ,że jestem złosliwy czy cos w tym rodzaju po prostu model jest wymagający jak dla kogos kto latał wczesniej trenerkiem.Miałem nim okazje latac przy wychyleniach 55stopni wys 60kier i 45 lotki z dosyc duzym nadmairem mocy robi tak ciasne akrobacje ze trudno w to uwiezyc wystarczy jeden drobny nieprzemyslany ruch na małej wysokosci i deszcz balsy gwarantowany
adi-000 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 a może ktoś mi powie jak zamontować plastikową osłonę silnika w extrimie. nie posiadam tej strony w instrukcji - moja dzidzia ja zutylizowała. z tego co pamiętam trzeba wkręcić śrubki ale u mnie ta owiewka nie zachodzi na kadłub.
Gryzon Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 hmm u mnie trzeba było użyć .... siły Później przykręciłem a po kilku "naciągnięciach" na kadłub już jakoś wchodzi .Jeśli jeszcze nie okleiłeś - podszlifuj rant dookoła .
adi-000 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 czyli muszę naciągnąć osłonkę na kadłub na siłę??
Gryzon Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Ja lekko oszlifowałem kadłub dookoła i naciągałem trochę na siłę - i po kilku razach wchodzi już bez oporu . Jako że to jest plastik możesz też nasuwając spróbować użyć suszarki do włosów- choć tego nie testowałem akurat w tym przypadku.
Dylek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2008 Ja po prostu zeszlifowałem przód kadłuba i po kilku próbach kabinka weszła a teraz czeka na przykręcenie .
adi-000 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 dobra dzięki za pomoc a powiedzcie jak głęboko trzeba ja naciągnąć??
Dylek Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2008 trudne pytanie Ja naciągnąłem tyle żeby można było spokojnie przykręcić maskę śrubkami i żeby silnik sie bez problemu mieścił .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.