Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Wiem, że do metanolu i benzyny mają być różne wężyki i korki. Do metanolu silikonowe, do benzyny żółte ^^

 

Nie wiem tylko dlaczego. Silikon pod wplywem benzyny po czasie twardnieje i się kruszy? A korek w zbiorniku?

 

Co do zbiornika. Kupują model z przystosowaną instalacją pod silnik żarowy, w środku zbiornika jest cienki i giętki wężyk z obciążeniem. Skoro on nie może być, powienienm go zamienić na ten żółty, pod benzynę? Tylko czy on jest na tyle giętki, że przy mniejszej ilości paliwa, będzie za nim podążał?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Wszystko co piszesz to prawda, łącznie z tym, że w środku zbiornika jest wężyk silikonowy i wbrew wszelkim prawidłom nic złego mu się nie dzieje. Cóż, nawet najstarsi Górale tego nie wyjaśnią :P

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Oj paskudny :( .Kiedyś zostawiłem taki wężyk w zbiorniku i jakie było moje zdziwienie gdy pojechałem na lotnisko a tam ciężarek lata sobie po zbiorniku.Silikon spuchł na tyle że ciężarek poprostu wyleciał.Daj normalny wężyk żółty i będzie git. :D

Opublikowano

Spuchł bo używacie silikonu do metanolu, a nie do benzyny. Silikon do benzyny jest czarny, kupicie w każdym motoryzacyjnym. Albo w prawie każdym ;) .

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.