SiSon Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Witam. Wiem, że do metanolu i benzyny mają być różne wężyki i korki. Do metanolu silikonowe, do benzyny żółte ^^ Nie wiem tylko dlaczego. Silikon pod wplywem benzyny po czasie twardnieje i się kruszy? A korek w zbiorniku? Co do zbiornika. Kupują model z przystosowaną instalacją pod silnik żarowy, w środku zbiornika jest cienki i giętki wężyk z obciążeniem. Skoro on nie może być, powienienm go zamienić na ten żółty, pod benzynę? Tylko czy on jest na tyle giętki, że przy mniejszej ilości paliwa, będzie za nim podążał? Pozdrawiam.
Paweł Rzedzicki Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Wszystko co piszesz to prawda, łącznie z tym, że w środku zbiornika jest wężyk silikonowy i wbrew wszelkim prawidłom nic złego mu się nie dzieje. Cóż, nawet najstarsi Górale tego nie wyjaśnią
karlem Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Silikon ma paskudny zwyczaj - puchnie pod wpływem benzyny.
kkdarch Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 Oj paskudny .Kiedyś zostawiłem taki wężyk w zbiorniku i jakie było moje zdziwienie gdy pojechałem na lotnisko a tam ciężarek lata sobie po zbiorniku.Silikon spuchł na tyle że ciężarek poprostu wyleciał.Daj normalny wężyk żółty i będzie git.
Irek M Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 Spuchł bo używacie silikonu do metanolu, a nie do benzyny. Silikon do benzyny jest czarny, kupicie w każdym motoryzacyjnym. Albo w prawie każdym .
Rekomendowane odpowiedzi