hornet71 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 witam zakupiłem silnik asp 91a 2 takt mam wątpliwości co do mojej regulacji ,chodzi o wolne obroty .jego praca na wolnych obrotach jest nierówna i potrafi zgasnąć ,regulowałem niskie i wysokie obroty .silnik pracuje na 15% nitro ,dlaczego ? bo w norwegi to paliwo jest najpopularniejsze .wydaje mi się że ostateczną rzeczą będzie zmiana świecy na zimną [ mam 7 os max ] .na 8-semce potrafił odpalić w drugą stronę , nie wiem jak ale na rozruszniku elektrycznym ,byłem w szoku.dodam jeszcze silnik jest dotarty [raczej ,3litry 0% i 5% nitro teraz 15% ] druga sprawa ja dopiero zaczynam przygodę z nitro i w ogóle z rc od prawie roku jeszcze jedno na włączonej świecy silnik pracuje stabilnie .miło było by mi skontaktować z kimś się na skeyp pozdrawiam arek.
f-150 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zrób zdjęcie gaźnika z drugiej strony.Powinna być trzecia śruba umieszczona w osi iglicy.Wkręć ją o 1/8 obrotu i wtedy spróbuj wyregulować wolne obroty .Jeżeli jest głowicą w dół ,to pasowało by założyć podżarzanie świecy. Skype w.sobesto
MASK Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Z tego co widzę, to zbiornik paliwa masz w osi silnika, a silnik obrócony nieco głowicą w dół. Oznacza to, że gaźnik masz poniżej osi zbiornika. Generalnie oś gaźnika (właściwie chodzi o rozpylacz) powinna być pomiędzy osią zbiornika a lustrem paliwa po jego zatankowaniu. Moim zdaniem powinieneś opuścić zbiornik, a potem zająć się regulacją silnika. Silnik odpala w drugą stronę, bo jest zalany. Położenie zbiornika paliwa jak i regulacja silnika jest opisane w każdej instrukcji obsługi. Zmiana świecy na zimną jest kompletnie bez sensu.
Rekomendowane odpowiedzi