marcin133 Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 Moje przygody z holowaniem szybowców w tym sezonie Całkiem fajna sprawa oprócz kręcenia akrobacji i chyba najlepszy sposób na wyniesienie szybowca :mrgreen: Piper 1,2m z silnikiem MVVS 4,6ccm + szybowiec 1,8m Film Trenerek 1,6m z silnikiem Magnum XL 40 6,5ccm + szybowiec 1,8m + Discus 2,6m CmPro Film Trenerek 1,6m z silnikiem Magnum XL 40 6,5ccm + Discus 2,6m CmPro Film I ten sam film w lepszej jakości
ciacho Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Całkiem niezłe loty .Pozdrawiam CIACHO
baczek Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 mam do ciebie prośbe mógł byś wrzucić na www.youtube.com bo tu jest jakoś dziwnie
marcin133 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Opublikowano 17 Lutego 2008 mam do ciebie prośbe mógł byś wrzucić na www.youtube.com bo tu jest jakoś dziwnie Nie wiem co masz na myśli. Wszystkie filmy są na videogoogle + ostatni (to samo) na stage6 gdzie dopiero da się cokolwiek oglądać Youtube omijam szerokim łukiem właśnie ze względu na tragiczną jakość
danylotnik Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 marcin133, Czy możesz napisać w jaki sposób rozwiązany jest haczyk na zaczep linki w obu przypadkach (szybowiec i holownik)??I nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale również w którym miejscu jest umieszczony taki zaczep.??
Barlu Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Prawdopodobnie za pomocą serwa. Opisane na stronie pana Piotra coś takiego (www.piotrp.de) I prawdopodobnie takie coś zastosowano :wink: Ale czekam na odpowiedź by uskrzynić swoją teze
marcin133 Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Opublikowano 18 Lutego 2008 W holowniku zaczep jest w okolicach środka ciężkości (w moim przypadku na stałe - bez możliwości awaryjnego z rzutu): Natomiast w szybowcach jest zaczep sterowany serwem wykonany podobnie jak ten prezentowany tutaj na stronach Pana Piotra. Na temat zaczepów rozmawialiśmy jeszcze w tym miejscu.
danylotnik Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 marcin133, Czyli ten zaczep co jest na fotce nie jest sterowany zadnym serwem , jest na stałe ??
Boogie Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 w moim przypadku na stałe - bez możliwości awaryjnego z rzutu): Natomiast w szybowcach jest zaczep sterowany serwem wykonany podobnie jak ten prezentowany tutaj na stronach Pana Piotra
danylotnik Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Boogie, Pytałem tak dla pewności, teraz już wszystko jasne.Oczywiście zdam relacje jak spróbuje holowania.... :wink: :wink:
MiKu Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 Tu zobaczycie prosty sposób zaczepu holowniczego do szybowca i to działa zobacz !!! http://jury.aplus.pl/modlot/?Nasze_konstrukcje:Holowanie_na_RZEPA http://pl.youtube.com/watch?v=OCF3L6su1FQ
wlangusta Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Powyższy link już nie aktualny nowy link do opisu budowy holu na rzepa: http://modlot.webd.pl/index.php/warsztat/nasze-konstukcje.html
kryniek Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Forum poświęcone wymianie doświadczeń z holowania szybowców, lepiej uczyć się na cudzych błędach. http://attpoland.home.pl/autoinstalator/smf/index.php?topic=3.0
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.