marcin133 Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 Moje przygody z holowaniem szybowców w tym sezonie Całkiem fajna sprawa oprócz kręcenia akrobacji i chyba najlepszy sposób na wyniesienie szybowca :mrgreen: Piper 1,2m z silnikiem MVVS 4,6ccm + szybowiec 1,8m Film Trenerek 1,6m z silnikiem Magnum XL 40 6,5ccm + szybowiec 1,8m + Discus 2,6m CmPro Film Trenerek 1,6m z silnikiem Magnum XL 40 6,5ccm + Discus 2,6m CmPro Film I ten sam film w lepszej jakości Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciacho Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Całkiem niezłe loty .Pozdrawiam CIACHO Link to comment Share on other sites More sharing options...
baczek Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 mam do ciebie prośbe mógł byś wrzucić na www.youtube.com bo tu jest jakoś dziwnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted February 17, 2008 Author Share Posted February 17, 2008 mam do ciebie prośbe mógł byś wrzucić na www.youtube.com bo tu jest jakoś dziwnie Nie wiem co masz na myśli. Wszystkie filmy są na videogoogle + ostatni (to samo) na stage6 gdzie dopiero da się cokolwiek oglądać Youtube omijam szerokim łukiem właśnie ze względu na tragiczną jakość Link to comment Share on other sites More sharing options...
danylotnik Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 marcin133, Czy możesz napisać w jaki sposób rozwiązany jest haczyk na zaczep linki w obu przypadkach (szybowiec i holownik)??I nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale również w którym miejscu jest umieszczony taki zaczep.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barlu Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Prawdopodobnie za pomocą serwa. Opisane na stronie pana Piotra coś takiego (www.piotrp.de) I prawdopodobnie takie coś zastosowano :wink: Ale czekam na odpowiedź by uskrzynić swoją teze Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted February 18, 2008 Author Share Posted February 18, 2008 W holowniku zaczep jest w okolicach środka ciężkości (w moim przypadku na stałe - bez możliwości awaryjnego z rzutu): Natomiast w szybowcach jest zaczep sterowany serwem wykonany podobnie jak ten prezentowany tutaj na stronach Pana Piotra. Na temat zaczepów rozmawialiśmy jeszcze w tym miejscu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danylotnik Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 marcin133, Czyli ten zaczep co jest na fotce nie jest sterowany zadnym serwem , jest na stałe ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogie Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 w moim przypadku na stałe - bez możliwości awaryjnego z rzutu): Natomiast w szybowcach jest zaczep sterowany serwem wykonany podobnie jak ten prezentowany tutaj na stronach Pana Piotra Link to comment Share on other sites More sharing options...
danylotnik Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Boogie, Pytałem tak dla pewności, teraz już wszystko jasne.Oczywiście zdam relacje jak spróbuje holowania.... :wink: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiKu Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Tu zobaczycie prosty sposób zaczepu holowniczego do szybowca i to działa zobacz !!! http://jury.aplus.pl/modlot/?Nasze_konstrukcje:Holowanie_na_RZEPA http://pl.youtube.com/watch?v=OCF3L6su1FQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlangusta Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Powyższy link już nie aktualny nowy link do opisu budowy holu na rzepa: http://modlot.webd.pl/index.php/warsztat/nasze-konstukcje.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
kryniek Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Forum poświęcone wymianie doświadczeń z holowania szybowców, lepiej uczyć się na cudzych błędach. http://attpoland.home.pl/autoinstalator/smf/index.php?topic=3.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.