Gość Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Kolor na zdjęciach jest zupełnie inny niż w rzeczywistości ale ogólnie nie podoba mi się działanie folii oracover, może trafiłem na kiepską rolkę. Nie miałem do tej chwili żadnych problemów z oracoverem ale oklejanie kadłuba doprowadzało mnie do szewskiej pasji. Chyba zmienię całość oklejenia.
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Kopyta doszły, wymagają trochę pracy ale niebawem zlecę wykonanie wytłoczek.
Kucimek Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Czysto z ciekawości, ile wzięli za wykonanie takich kopytek?
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zmieniam oklejenie Katanki na standardowe dla moich katanek.
GiulioN Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Pięknie się to oklejanie prezentuje.
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Takie zestawienie kolorów jest nawet fajne. Okleiłem statecznik pionowy oraz ster kierunku
GiulioN Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Patrząc na to zdjęcie uświadomiłem sobie,że model będzie się składał głównie z folii, tak bardzo wszystko wyażurowane
MałyRC Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Takie jest założenie, ma być lekki. a całość "zamyka" folia....
Gość Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Katanka poleciała , był to pierwszy i ostatni lot. Kraksę spowodowało oddzielenie sie silnika od podstawy/krzyżaka mocującego go do firewalla. Puściły dwa imbusy. Szkoda bo model lata naprawdę świetnie, będę musiał wyczarować nowy kadłub ale to żaden problem. Przez problem z ciężką balsą musiałem wyważyć model pakietem i całość wyszła masakryczne 830g ale gdyby balsa była lżejsza to można by dużo zaoszczędzić. W KIT-ach materiał będzie już ok. W każdym razie jestem mega zadowolony. Więcej fotek i dokładniejszy opis na http://forum.aerodes...=4&p=4538#p4538
Gość Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Może kogoś zainteresuje dalszy los katanki a ponieważ muszę zamówić kilka wycinanek katany a także dla siebie nowy kadłub postanowiłem wprowadzić zmiany mające na celu zmniejszenie wagi oraz odchudzić kilka elementów. Odchudzę też usterzenie. Na ten moment tak to wygląda.
Gość Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Usunąłem ze 30% materiału ze statecznika poziomego, zostaje pionowy do poprawienia.
Gość Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Odchudzone stateczniki oraz widok na dwie formatki elementów z balsy 6mm. Czarna formatka to wersja 1 , zielona to odchudzona wersja 2 z optymalizacją cięcia przez laser.
Gość Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 W sumie nie ma z czego odchudzać już modelu. Dorobiłem duralowe podwozie- nie będzie węglowe w zestawach bo cena musiała by wzrosnąć dość znacznie. Samo podwozie będzie cięte laserem z balchy duralowej( lotniczej) 3mm. Kopyto osłony silnika wysłane już do człowieka który wytłoczny mordki. Na rysunku widać usztywniony domek silnika.
robertus Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Jako zupełny laik muszę stwierdzić, że ten samolot składa się głównie z powietrza Aż dziwne, że nie rozpada się w locie. Podziwiam
Gość Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Katanka jest zadziwiająco sztywna. Mój egzemplarz złamał się tylko dlatego że po uderzeniu skrzydłem w ziemię model się obrócił i uderzył usterzeniem w ziemię. W każdym razie na początku tygodnia zamawiam kilka wycinanek. Wersja ostateczna widoczna na rysunkach.
Gość Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Wytłoczki maski powinny być już gotowe w przyszłym tygodniu (tak mi zadeklarowano) tak samo jak cięte laserem podwozie z duralu ( lotniczego). Jako opcja możliwe są do wykonania osłonki kół.
Rekomendowane odpowiedzi