Tytan Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Lata bardzo dobrze..Jest szybki, zwrotny, fajnie reaguje na stery. Mało skuteczne są w nim klapy,za mało się wychylają,tylko ok 3,5 cm,przez to z dość dużą prędkością ląduje. Trochę podpiłowałem klapy,mam teraz wychylenie ok 4,5 cm. Zobaczymy jak będzie teraz lądował. Napęd dobrany prawidłowo,prawie pionowo rwie w górę. Załączam sample z lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytan Opublikowano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Kilka fotek z dzisiejszego lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytan Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Po kilkunastu lotach mogę powiedzieć że ten model to strzał w dziesiątkę. Jestem bardzo z niego zadowolony. Po zwiększeniu wychylenia klap do ok.4,5 cm,ląduje poprawnie,znacznie zwolnił. Zmieniłem też ść. na 76 mm.Producent zaleca 70-75mm. Zmniejszyłem dociążenie przodu z 200g. na 155g Fajnie idzie pod wiatr,nic nie zadziera nosa. Obecnie całkowita waga do lotu to.ok. 3780g. Wkleiłem też taśmę zasłaniającą szczelinę wzdłuż lotek i klap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1303 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Przy rozpiętości 3m - waga 3780g? Nie jest troszeczkę przyciężki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytan Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Jarku Przedstawiam sample z następnego lotu. Mimo dość dużej wagi radzi sobie nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Wkleiłem też taśmę zasłaniającą szczelinę wzdłuż lotek i klap. Jest jakaś odczuwalna różnica po tym zabiegu? Zanim kupiłem Cobre tez robiłem przymiarki do tego modelu ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytan Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Po wklejeniu taśmy jest znacznie cichszy przy szybkich niskich przelotach. Innej różnicy nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 To w swoim mniejszym na razie nic nie wklejam niech hałasuje po niebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Wklej, wklej. Ten gwizdek o czymś świadczy ? Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytan Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Sobota 20.10.2012,pogoda super. Kilka fotek z dzisiejszego lotu z Zabrza-lotnisko heli zwane Cyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytan Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Sobota 20.10.2012 krótki film z lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur79 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Praktycznie jestem już zdecydowany na zakup, ale w wersji full carbon. Pomarańczowy i końcówki przezroczysty carbon. Dziękuje koledze Tytan za wsparcie w decyzji. Mój planowany setup: Silnik: http://www.modelemax...oducts_id=11759 Łopatki przy 5S: 13x10 lub 14x7 Regulator: dla silnika: http://www.conrad.pl...onrad&pi=275453 dla serw: http://www.modelemax...roducts_id=9292 Serwa: Lotki 2x: http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=12841 klapy: 2x : http://rcforever.pl/...135MG-WING.html Wysokość i kierunek: http://modelarski.co...igital,201.html Masy: SILNIK HACKER A50-14S V2 - 345 g JETI REG.OBROT.ADVANCE 70 PRO OPTO - 56 g JETI REG.NAPIĘCIA SBEC - 29g Serwa, skrzydła: KST SERWO DS135MG DIGITAL i Graupner DS 3288 4x23g = 92 gr Serwa wys, kierunek: HS-5245MG digital, 2x32g = 64 g Pakiet zasilający ok: 450g - http://www.hobbyking..._Lipo_Pack.html Odbiornik: AR9310 9-Channel DSMX Carbon Fuselage Receiver - 18,2g - już kupiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 No gratulacje, mega projekt się zapowiada czytając opis wyposażenia . Mam nadzieję na co najmniej fotki modelu o relacji nie wspominając i oblocie. Krzysiek potrafi doradzić i zachęcić do zakupu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jest jakaś różnica w czasie oczekiwania na wersję carbon w stosunku do standardowej? Dużo się zyskuje na wadze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur79 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 W czasie oczekiwania nie ma różnicy. W wadze również niewiele - chyba ok 100g. Ale modelu nie mam jeszcze nie ważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koma22 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Niech i ja do tego ogródka kamyczek wrzucę Jakieś trzy lata temu rozglądałem się za czymś większym od falcona i starlinga, ale trochę podobnym. Promyk to taki bardziej od święta był i wpadł mi w oko Xcalibur. Potem sprawa trochę przyschła i w rozmowie z Krzyśkiem horn3t /pozdrawiam/ wróciła. Właściwy impuls przyszedł tak dwa miesiące temu. Trochę podglądania fotek i filmów Krzysztofa Tytan i decyzja zapadła. Telefon, krótka rozmowa i po trzech dniach paczka w domu. Ładne karbonowe zwierzę z niej wyjąłem. Część tego co do wnętrza trzeba włożyć już miałem a cały zestaw wygląda tak: wysokość i kierunek HS-485HB lotki i klapy Turnigy 555MG sbec Turnigy 5 A zasilanie Zippy 2S3P regulator Turnigy Plush 80A pakiet Dualsky 3800 4s motor Mega 22/30/2 + planeta Mega 3,5:1 śmigło zobaczymy po pomiarach - Aeronaut 14x9 lub 15x8 kołpak turbo Pelikan /kolor tak dla kontrastu / i gdzieś musi się znaleźć miejsce na odbiornik i mój ulubiony gadżet FUZZYgyro i jeszcze wario Pitlab. Gdzie ja to pomieszczę ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Koma22, ładne malowanie. Robione na zamówienie, czy seryjne? Wkurzaci mnie, muszę go mieć. Obecnie mam swieżo zrobionego Bolta2E. Planowałem własnie Xcalibura, ale zdecydowały bardziej kieszonkowe wymiary Bolta. Teraz widzę, że jednak trzeba to zanabyć. Jakie są wersje? Całowęglowa i jaka jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Ten kadlub X-calibura to wstawiles w prawidla od "oficjerek"...wystaja koncowki srub-tylko sobie oka nimi nie wykluj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koma22 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Koma22, ładne malowanie. Robione na zamówienie, czy seryjne? Wkurzaci mnie, muszę go mieć. Obecnie mam swieżo zrobionego Bolta2E. Planowałem własnie Xcalibura, ale zdecydowały bardziej kieszonkowe wymiary Bolta. Teraz widzę, że jednak trzeba to zanabyć. Jakie są wersje? Całowęglowa i jaka jeszcze? Wersje to chyba tylko dwie: standartowa i węglowa. Jak się pogada to pewnie można coś innego ustalić. Mój taki był akurat na półce więc może seryjny . Trochę się wahałem bo zawsze miałem białe szybowce, ale widziałem na filmach i foto model Tytana i decyzja zapadła jak widać I coś dla Jana z Konina - prawidła służą do zachowania formy i kształtu nienoszonego buta i wkłada się je do wewnątrz i w oficerkach wypełniają cholewę. Do ściągania oficerek służy przyrząd zwany potocznie "pieskiem". Dziadek miał i używał więc wiem. Na tym zakończmy . Przesyłam Ci znak pokoju , abym jadąc do mojego kolegi w Koninie i przypadkiem Cię tam spotykając mógł się z Tobą bez kwasu przywitać. Pozdrawiam. Swoją drogą podziwiam producenta za dobieranie imion dla modeli :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Waldek, gratulacje fajnie, że będzie można oko nacieszyć na lotnisku nowymi modelami, dodam, że w swoim Firebirdzie zakleiłem, szczeliny na lotkach (jest stanowczo cichszy ) . Teraz oby już zawitała wiosna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi