Miałczek Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Witam czy te wejścia na przewody są do czegoś potrzebne czy nie i będzie bez nich chodził silnik bo iskra jest więc nie wiem do czego one są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Służą do gaszenia silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 ach czyli trzeba jakiś przełącznik wykombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 jeszcze pytanko w gaźniku są dwa wyjścia na przewody paliwowe jeden grubszy to pewnie będzie do zassania paliwa a drugi do czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Gruby to zasilanie paliwem a cienki to powrót nadmiaru. Z tego co widzę Twój gaźnik niema zintegrowanej pompki paliwowej służącej do zassania paliwa przed odpaleniem, pewnie została gdzieś w obudowie maszyny. Możesz mieć kłopoty z zasilaniem paliwem. Pompka nie tylko służy jako "przelewak" ale również jako zawór zwrotny. Tak to wygląda http://allegro.pl/pompka-paliwa-pilarki-spalinowej-makita-a093-i2482471626.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 a mam takie coś a jak to podłączyć dwa przewody włożyć do zbiornika paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Po kolei, do grubego podłączasz przewód paliwowy ze zbiornika, do cienkiego kawałek wężyka, pompkę a od pompki wężyk znów do zbiornika paliwa. Pompka musi być tak założona żeby wciągała paliwo przez gaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 dzięki wielkie za pomoc jeszcze muszę się uporać jak go umocować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Wita dzisiaj próbuje uruchomić silnik ale ma jakieś opory nie chce zaskoczyć paliwo pod tłoczone iskra jest a tu nic się nie dzieje ma ktoś jakiś pomysł jak go ruszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jesli paliwo nie dochodzi to ustaw zbiornik wyżej niż silnik, zassij i odpalaj. Gdy zadziała możesz obnizyć zbiornik. Znaczy, że w ogóle pompa nie zasysa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 zaraz spróbuje a nic nie da jak samą pompką pod-pompuje paliwo dodam że kręcę śmigło ręką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 ale gdy odkręcę świece to świeca jest mokra czyli paliwo dochodzi może za słaba moc kręcenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 A w zapłonie nic nie przestawiłeś? Może iskra jest w nieodpowiednim momencie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 a możliwe bo musiałem go całego rozebrać żeby go wyczyścić bo był w nie najlepszym stanie a jak można ustawić zapłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 podpowie ktoś jak ustawić zapłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 dzisiaj tez kupowalem pompke paliwa dyche za uzywke ustawienie zaplonu to chyba grubsza sprawa wymagajaca lampy stroboskopowej ale sie nie znam... idz do lokalnego serwisu kosiarek oni tam umieja skasuja cie z 10 pln jak mnie dzisiaj i bedziesz mial ustawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 W tym silniku niema możliwości zmiany ustawienia zapłonu. nalej trochę benzyny do cylindra i musi złapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 I tak chyba zrobię niech ustawią zapłon i sprawdzą czy działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Miałczek a po kiego grzyba napisałem Ci że NIE DA SIĘ przestawić zapłonu w tym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 no tak ale to jaka może byc przyczyna że nie chce palić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi