Skocz do zawartości

Silnik poj. 26 cm3, benzynowy


Miałczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zaplon można przestawiac, ponieważ cewka ma w mocowaniu wywiercone owalne otwory, kóre służą do regulacji.

 

Ale jesteś pewien? A przypadkiem to nie są otwory owalne do ustawiania szczeliny pomiędzy kołem magnesowym a cewką?

 

 

A co ma szczelina do kąta wyprzedzenia zapłonu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie owalne były w drugą strone, tzn. do przodu lub do tyłu, co zmieniało wyprzedzenie zaplonu, wiem to doswiadczalnie po zbitych palcach, jak odpalało za wczesnie.

 

kłamiesz

znajdź taką jak Twoja http://allegro.pl/listing.php/search?string=cewka+zap%C5%82onowa&category=5&sg=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek - lepiej nie kombinuj. Z tego co piszesz nasuwa sie spostrzezenie, iż w ogóle nie miałeś doczynienia z silnikami tego typu. Próbując odpalic sznurkiem możesz się pokaleczyć skoro nie masz pojęcia ja go mocować. Aby odpalić w ten sposób na piascie musi być założona rolka, na którą będzie nawijał sie sznurek. Skoro to był silnik od dmuchawy czy podkaszarki to był odpalany szarpanką. Czy czasem na fotce widoczne elementy to nie są pozostałości po sprzegle odśrodkowym własnie po owej szerpance?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.