Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 a może świece mu wymienić może iskra będzie lepsza?
kazikfer Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 skad zes go pan wyciagnął ? z piwnicy?
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 powinien zapalić po tylu próbach co nie ale będę jeszcze próbował
d.a.r.o. Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Przerwę na świecy masz odpowiednią? Zacznij od regulacji. W sumie jeśli silnik ma kompręsję, to żadnej łaski nie robi, że odpali.
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 nie wiem a jaka powinna być a co do kompresji to jakąś tam ma
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 a przepustnicę jak ustawić na minimalną czy dać trochę więcej
d.a.r.o. Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Nie za bardzo jestem w temacie modelarskich silników benzynowych ale z tego co się orientuję to przerwa powinna być 0,4mm. A jeszcze jedno pytanie:odpalasz go oczywiście z tłumikiem? Niektóre dwusuwy bez tłumika są bardzo oporne w odpalaniu. Ja przed odpaleniem wykręciłbym świecę, przedmuchał silnik, obracając wałem przy zamkniętym paliwie i wyłączonym zapłonie, następnie wlał kilka kropli (2-3) paliwa do cylindra, wkręcił świecę i wtedy próbował go odpalić.
Miałczek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 jak można sprawdzić czy jest dobra kompresja
Miałczek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 panowie odpalił ściągnąłem mu tłumik i zaskoczył
Irek M Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 panowie odpalił ściągnąłem mu tłumik i zaskoczył Qrde! Znaczy, że to już koniec epopei ?!
Miałczek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 ciekawe czy z tłumikiem będzie palił tylko muszę poczekać bo pada
kazikfer Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 panie mow pan jaki postep jest bo ja tu zawalu dostane co z tym silnikiem sie dzialo ze taki skostnialy?
Miałczek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 nie mam pojęcia co się z nim działo teraz pali za każdym razem ale bez tłumika nie wiem jeszcze jaka jest przyczyna tłumik nie jest zatkany jest przelot
Miałczek Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 teraz regulacja i montowanie do modelu i w górę ale to dopiero w przyszłym tygodniu jak wrócę do domu
Miałczek Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 Panowie mam jeszcze problem z tłumikiem (oryginalny od tego silnika) silnik pali bardzo ładnie ale bez tłumika gdy go założę to nie mogę go odpalić a gdy chodzi silnik i zakładam tłumik to silnik gaśnie jaka jest tego przyczyna tłumik nie jest zatkany jest ładny prześwit
mateusz_mateusz Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 A po co ci tłumik w takim silniku. Jest to tylko niepotrzebna masa, a poza tym zawsze zyskasz jeszcze na mocy.
kazikfer Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 halas urywa dupe kiedy jakis filmik z odpalenia nalezy sie nam jak 100 mln od walesy
bzik4 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 A po co ci tłumik w takim silniku. Jest to tylko niepotrzebna masa, a poza tym zawsze zyskasz jeszcze na mocy. z tym, że nie na pewno
mateusz_mateusz Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Oczywiście że nie na pewno, niektóre tłumiki są tak wykonane, ze wyciągają jeszcze spaliny z silnika, pewnie tworzą jakieś zawirowania powietrza czy coś??
Rekomendowane odpowiedzi