Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 a może świece mu wymienić może iskra będzie lepsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 skad zes go pan wyciagnął ? z piwnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 powinien zapalić po tylu próbach co nie ale będę jeszcze próbował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Przerwę na świecy masz odpowiednią? Zacznij od regulacji. W sumie jeśli silnik ma kompręsję, to żadnej łaski nie robi, że odpali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 nie wiem a jaka powinna być a co do kompresji to jakąś tam ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 a przepustnicę jak ustawić na minimalną czy dać trochę więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Nie za bardzo jestem w temacie modelarskich silników benzynowych ale z tego co się orientuję to przerwa powinna być 0,4mm. A jeszcze jedno pytanie:odpalasz go oczywiście z tłumikiem? Niektóre dwusuwy bez tłumika są bardzo oporne w odpalaniu. Ja przed odpaleniem wykręciłbym świecę, przedmuchał silnik, obracając wałem przy zamkniętym paliwie i wyłączonym zapłonie, następnie wlał kilka kropli (2-3) paliwa do cylindra, wkręcił świecę i wtedy próbował go odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 jak można sprawdzić czy jest dobra kompresja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 panowie odpalił ściągnąłem mu tłumik i zaskoczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 panowie odpalił ściągnąłem mu tłumik i zaskoczył Qrde! Znaczy, że to już koniec epopei ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 ciekawe czy z tłumikiem będzie palił tylko muszę poczekać bo pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 panie mow pan jaki postep jest bo ja tu zawalu dostane co z tym silnikiem sie dzialo ze taki skostnialy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 nie mam pojęcia co się z nim działo teraz pali za każdym razem ale bez tłumika nie wiem jeszcze jaka jest przyczyna tłumik nie jest zatkany jest przelot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 i co teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 teraz regulacja i montowanie do modelu i w górę ale to dopiero w przyszłym tygodniu jak wrócę do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Panowie mam jeszcze problem z tłumikiem (oryginalny od tego silnika) silnik pali bardzo ładnie ale bez tłumika gdy go założę to nie mogę go odpalić a gdy chodzi silnik i zakładam tłumik to silnik gaśnie jaka jest tego przyczyna tłumik nie jest zatkany jest ładny prześwit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_mateusz Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 A po co ci tłumik w takim silniku. Jest to tylko niepotrzebna masa, a poza tym zawsze zyskasz jeszcze na mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 halas urywa dupe kiedy jakis filmik z odpalenia nalezy sie nam jak 100 mln od walesy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 A po co ci tłumik w takim silniku. Jest to tylko niepotrzebna masa, a poza tym zawsze zyskasz jeszcze na mocy. z tym, że nie na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_mateusz Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Oczywiście że nie na pewno, niektóre tłumiki są tak wykonane, ze wyciągają jeszcze spaliny z silnika, pewnie tworzą jakieś zawirowania powietrza czy coś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi