Skocz do zawartości

KORKOCIĄG PO PĘTLI


heksodus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co jest najczęstrzą przyczyna wpadania w korek przy wyjsciu z pętli? Pierwszy raz to miałem i nie mam pojęcia zastanawiam sie czy srodek cięzkosci nie jest za bardzo z tyłu. Pętla była z prędkoscią koło 100km/h i przy drugiej wpadł w korek nie do opanowania;/ Czy to ma zwiazek srodkiem ciazkosci czy raczej cos nie tak z usterzeniem? Pózniej wkleje link z fimem.Z góry dzieki za pomoc ... http://www.youtube.com/watch?v=B8zdbQnr-Ps&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Tak myślałem że pętla a nie beczka.Prawdopodobnie nie wytrzymała któraś połówka steru wysokości.Poza tym latając szybkimi modelami nie robi się tak ciasnych zwrotów.To nie akrobaty.Wychylenia sterów są minimalne.Niestety to twój błąd i nie wytrzymała konstrukcja steru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację pętla.tez myslałe o tym ze za duże wychyły ale w innych tez bardzo ciasno wchodze i nigdy nie mialem takiego przypadku.Najbardziej zdziwił mnie fakt ze nie mogłem wyjsc z tego korka zero reakcji na stery:/ Zauwazyłem ze elewator wkleiłem troszkę krzywo tzn patrząc na samolot stojąc nad nim nie ma 90stopni względem kadłuba.czy to mogło spowodować korkociąg? A czy srodek cięzkosci jest wykluczony czy tez przesunąc go troszkę do przodu,bo szczerze mówiąc zdziwiła mnie ta ciasna pętla bo wychyły mam małe wiec sie zastanawiam czy to nie od tylnego SC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jesli był by przedni petla nie była by taka ciasna przy 3 mm wychyłach.Nawet na starcie widać jak zadarł pionowo do góry. przy przednim sc start byłby bardziej poziomy.Dzisiaj przeniosłem jeszcze troszke do przodu ale był duzy wiatr wiec cięzko mi sie wypowiedziec czy jest lepiej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z rana robiłem próbe ale model na pól gaz nurkuje więc raczej musze wrócić do pierwotnego połozenia. Producent podaje 60mm od natarcia a ja raczej dałem raczej ciut przedni wiec chyba to nie była wina sc tylko jak pan Wojtek powiedział nie wytrzymuje elewator tego przeciążenia i sie w pętli poprostu wygiął.Najgorsze to nie mieć zaufania do modelu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samolot ma 930mm rozpiętośc i wazy 1050g więc jest dosc obciązony zazwyczaj jak daje fabryczne sc to model jak dla mnie jest nie stabilny i lata jak pijany dlatego zawsze przy większej masie wysuwam go lekko do przodu zeby był stabilny. No i jeszcze jedno -tego kreta cudem przezył poprstu sie wbił w torf ale jedynym sprawadzianem jest powtórzenie ostrej pętli i tego sie boje bo moze już nie bedzie co zbierać;) do przodu już nie ma co dawać sc bo zadzierał w dól więc jedynie co można to się cofać,ale juz przestałem wierzyć w sc bo raczej 1 cm w tył czy w przód nie powinien się tak zachować.Chyba trzeba podwójny naciąg elewatora..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawa pylona została wyjaśniona otóż nie SC lecz wymieniłem cały ster wysokości który zrobiłem z lamiantu i teraz kręci pętle w każdej płaszczyżnie i dowolnej ilości;) pod rząd.No niestety musiałem go poobijać zeby w koncu mógł pożądnie latac,ale człowiek uczy się na błedach..jednak pana Wojtka doświadczenie było najcelniejszym.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.