Lukas125. Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Mam pytanie - czy silniki samozapłonowe wymagają przemywania co jakiś czas naftą i wogóle jakie są metody konserwacji silników tego typu. Jestem początkującym modelarzem i myślałem nad zastosowaniem tego silnika do Wicherka uwięziówki; więc jak ktoś coś wie to prosiłbym o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 To ja Ci od razu z gory mowie, ze na pewno bedziesz mial problemy z nim... Zaopatrz sie w jakis nowoczesniejszy sprzet, a za razem "za dobre pieniadze" np. ASP tej samej pojemnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Konserwacja standardowa. Ten silnik nie wymaga specjalnych zabiegow, przed sezonem umyc w nafcie i latac. Nie sluchaj `dobrych` rad i uzywaj go bedzie ci dobrze sluzyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas125. Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Nie sluchaj, nie sluchaj. I tak przekonasz sie sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...