Skocz do zawartości

Extrim wersja spalinowa


Lech Mirkiewicz

Rekomendowane odpowiedzi

Przelatałem tym modelem cały sezon z napędem elektrycznym ale jako stary spalinowiec nie bardzo mnie to bawiło.Z wielu przyczyn. A to nie taki dźwięk, a to więcej zakłuceń, jeden lot i długie ładowanie akumulatora ,żywotność i spadająca wydajność li-polek.Zapadła decyzja,wstawiam OS15FP.Dziś był oblot.Trochę wiało ale co tam,lecę.I teraz wiem,że elektryki są nie dla mnie.Model dostał innego życia.Waga bez paliwa tylko 789 gram więc OS zrobił z niego "rakietę", jest bardzo szybki ale do normalneho latania wystarczy pół gazu.Jedynie zawis jest trochę trudniejszy ale to zapewnie wymaga eksperymentów ze śmigłami. Wykonałem dziś 4 loty po 15 min i jestem bardzo zadowolony.Silnik wypalił 0,3 l paliwa,więc z obliczeń wynika,że za cenę jednej li-polki 3cel kupię 10 l paliwa a to wystarczy na ok 33 godź lotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw uciełem "domek" silnika elektrycznego tak by powstał odpowiedni wykłon silnika w prawo i trochę w dół.Pozostałą częśc "domka" okleiłem balsą 5mm i do tego od czoła przykleiłem sklejkę 3mm i to wszystko.Wyszło całkiem mocno,na silnik 2,5ccm spokojnie wystarczy.Jutro odrobię pracę domową Zbiornik ma 110ml a aku normalne 4AA html>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.