Lech Mirkiewicz Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Przelatałem tym modelem cały sezon z napędem elektrycznym ale jako stary spalinowiec nie bardzo mnie to bawiło.Z wielu przyczyn. A to nie taki dźwięk, a to więcej zakłuceń, jeden lot i długie ładowanie akumulatora ,żywotność i spadająca wydajność li-polek.Zapadła decyzja,wstawiam OS15FP.Dziś był oblot.Trochę wiało ale co tam,lecę.I teraz wiem,że elektryki są nie dla mnie.Model dostał innego życia.Waga bez paliwa tylko 789 gram więc OS zrobił z niego "rakietę", jest bardzo szybki ale do normalneho latania wystarczy pół gazu.Jedynie zawis jest trochę trudniejszy ale to zapewnie wymaga eksperymentów ze śmigłami. Wykonałem dziś 4 loty po 15 min i jestem bardzo zadowolony.Silnik wypalił 0,3 l paliwa,więc z obliczeń wynika,że za cenę jednej li-polki 3cel kupię 10 l paliwa a to wystarczy na ok 33 godź lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafd Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 witam, czy zastosowałeś jakieś dodatkowe wzmocnienia? pzdr Olaf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Mirkiewicz Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Pokaże wszystko na zdjęciach jak się nauczę je wstawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafd Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 W takim razie czekam z niecierpliwością Coś nie mogę tych linków otworzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafd Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Jaką moc ma ten silnik? Zastanawiam sie nad silnikiem ASP 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 To może ja pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Mirkiewicz Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Dzięki! Jak to się robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafd Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Możesz jednak dokładniej opisać przeróbkę przodu modelu? Jaka pojemność zbiornika paliwa i jakie akusy do zasilania dałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Dzięki! Jak to się robi? Poszło na PM. Jako praca domowa zadaję Ci następujące zadanie - umieść szczegółowe fotki wnętrza extrima - jak zamontowałeś zbiornik itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lech Mirkiewicz Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Najpierw uciełem "domek" silnika elektrycznego tak by powstał odpowiedni wykłon silnika w prawo i trochę w dół.Pozostałą częśc "domka" okleiłem balsą 5mm i do tego od czoła przykleiłem sklejkę 3mm i to wszystko.Wyszło całkiem mocno,na silnik 2,5ccm spokojnie wystarczy.Jutro odrobię pracę domową Zbiornik ma 110ml a aku normalne 4AA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.