Jump to content

Extrim wersja spalinowa


Lech Mirkiewicz

Recommended Posts

Posted

Przelatałem tym modelem cały sezon z napędem elektrycznym ale jako stary spalinowiec nie bardzo mnie to bawiło.Z wielu przyczyn. A to nie taki dźwięk, a to więcej zakłuceń, jeden lot i długie ładowanie akumulatora ,żywotność i spadająca wydajność li-polek.Zapadła decyzja,wstawiam OS15FP.Dziś był oblot.Trochę wiało ale co tam,lecę.I teraz wiem,że elektryki są nie dla mnie.Model dostał innego życia.Waga bez paliwa tylko 789 gram więc OS zrobił z niego "rakietę", jest bardzo szybki ale do normalneho latania wystarczy pół gazu.Jedynie zawis jest trochę trudniejszy ale to zapewnie wymaga eksperymentów ze śmigłami. Wykonałem dziś 4 loty po 15 min i jestem bardzo zadowolony.Silnik wypalił 0,3 l paliwa,więc z obliczeń wynika,że za cenę jednej li-polki 3cel kupię 10 l paliwa a to wystarczy na ok 33 godź lotu.

Posted

Możesz jednak dokładniej opisać przeróbkę przodu modelu?

Jaka pojemność zbiornika paliwa i jakie akusy do zasilania dałeś?

Posted
Dzięki! Jak to się robi? :D

 

Poszło na PM.

 

Jako praca domowa zadaję Ci następujące zadanie - umieść szczegółowe fotki wnętrza extrima - jak zamontowałeś zbiornik itp.

Posted

Najpierw uciełem "domek" silnika elektrycznego tak by powstał odpowiedni wykłon silnika w prawo i trochę w dół.Pozostałą częśc "domka" okleiłem balsą 5mm i do tego od czoła przykleiłem sklejkę 3mm i to wszystko.Wyszło całkiem mocno,na silnik 2,5ccm spokojnie wystarczy.Jutro odrobię pracę domową Zbiornik ma 110ml a aku normalne 4AA html>

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.