Lech Mirkiewicz Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Przelatałem tym modelem cały sezon z napędem elektrycznym ale jako stary spalinowiec nie bardzo mnie to bawiło.Z wielu przyczyn. A to nie taki dźwięk, a to więcej zakłuceń, jeden lot i długie ładowanie akumulatora ,żywotność i spadająca wydajność li-polek.Zapadła decyzja,wstawiam OS15FP.Dziś był oblot.Trochę wiało ale co tam,lecę.I teraz wiem,że elektryki są nie dla mnie.Model dostał innego życia.Waga bez paliwa tylko 789 gram więc OS zrobił z niego "rakietę", jest bardzo szybki ale do normalneho latania wystarczy pół gazu.Jedynie zawis jest trochę trudniejszy ale to zapewnie wymaga eksperymentów ze śmigłami. Wykonałem dziś 4 loty po 15 min i jestem bardzo zadowolony.Silnik wypalił 0,3 l paliwa,więc z obliczeń wynika,że za cenę jednej li-polki 3cel kupię 10 l paliwa a to wystarczy na ok 33 godź lotu.
olafd Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 witam, czy zastosowałeś jakieś dodatkowe wzmocnienia? pzdr Olaf
Lech Mirkiewicz Posted October 28, 2007 Author Posted October 28, 2007 Pokaże wszystko na zdjęciach jak się nauczę je wstawiać.
olafd Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 W takim razie czekam z niecierpliwością Coś nie mogę tych linków otworzyć
olafd Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Jaką moc ma ten silnik? Zastanawiam sie nad silnikiem ASP 12
olafd Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Możesz jednak dokładniej opisać przeróbkę przodu modelu? Jaka pojemność zbiornika paliwa i jakie akusy do zasilania dałeś?
Marcin Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Dzięki! Jak to się robi? Poszło na PM. Jako praca domowa zadaję Ci następujące zadanie - umieść szczegółowe fotki wnętrza extrima - jak zamontowałeś zbiornik itp.
Lech Mirkiewicz Posted October 28, 2007 Author Posted October 28, 2007 Najpierw uciełem "domek" silnika elektrycznego tak by powstał odpowiedni wykłon silnika w prawo i trochę w dół.Pozostałą częśc "domka" okleiłem balsą 5mm i do tego od czoła przykleiłem sklejkę 3mm i to wszystko.Wyszło całkiem mocno,na silnik 2,5ccm spokojnie wystarczy.Jutro odrobię pracę domową Zbiornik ma 110ml a aku normalne 4AA
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.