Marek:D Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam serdecznie. Chciałbym zapytać, czy obrócenie cylindra o 90 stopni zmieniłoby pracę silnika? Sęk w tym, że logicznie proste i dużo krótsze kolanko byłoby mniej awaryjne niż popularne "S-ki". Co o tym sądzicie? Rozważania dotyczyłyby nowego silnika docieranego właśnie z cylindrem obróconym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Może być ale lepiej gdy cylinder odwrócony do dołu znajduje sie "na godzinie" pomiędzy 8 a 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Skoro mowa o docieraniu to chyba chodzi o zmianę na tylny wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 To moja odpowiedź faktycznie nie jest na temat bo nie o taki obrót chodziło zapewne... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam jedynym problemem może być zamek na pierścień jak i sworzeń, może trafić na kanał generalnie musisz sprawdzić gdzie wypadnie po obróceniu cylindra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi