GregorianR Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Mój kolego kupił ww silnik około 8 moze 10 lat temu i tu pytanie, czy silniki z tamtych lat róznią się od silników produkoawanych teraz(Masa, moc)? Mam zamiar go odkupić. Nie był nigdy odpalany i lezy zakonserwowany. Cena to 300 zł z tłumikiem i świecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Różnią się chyba gaźnikiem, tamte były trochę inne, miały inne iglice. Te nowe gaźniki pracują bez problemu ze starszym miałem problem. Porównaj sobie gaźnik z tym montowanym obecnie w mvvs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 No właśnie chyba już nie porównam bo już zamówiłem silnik ASP 2,5cm na początek powinien wytarczyć. Narazie chcę się nauczyć latać spalinkami i do jakiegoś małego górnopłata powinien wystarczyć. I pytanko czy moge go docierać na tym paliwie? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=618 bo takie zamówiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 nie jest to za dobre paliwo do docierania, mniej niz 20% oleju, do tego syntetyk, nie studzi tak jak rycyna, i jeszcze 10% nitrometanu. Do tego silnika na docieranie to paliwo raczej nie jest wskazane na docieranie najlepiej takie http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=623 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Ok dzieki ,ale te co wymieniłem do latania może być :?: bo takie jest podane w opisie do silnika http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1571 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 do latania bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 To zamówiłem jeszcze te co mi podałeś. A jeszcze mam pytanko do jakiej rozpiętości ten silnik jest stosowany, i ile powinien wazyć max? oczywiście ,żeby model miał troche mocy i nie latał na rzęsach. Chodzi mi o górnopłata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 jak to bedzie trenerek, to rozpietosc ok 1,2m i masa ok kilograma, albo jakis motoszybowiec do 3m rozpietosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 ...powiedziałbym nawet, że rozpiętość ok. 1400 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 ok to jak planowałem model będzie miał około 130cm no i myslę ze w kg się zmieszcze, ale to się jeszcze okaże. Teraz tylko musze czekać aż zamówienie przyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Wkońcu silniczek do mnie dotarł Próbowałem go dzisiaj odpalić ale nic z tego 2 razy zawarczał tak po 2s i gasł. Paliwo 80/20, a do rozgrzania świecy(osA3) bateria R20 1,5V- kolor spiraliki ciemny czerwony! do czego służą śrubki zaznaczone na fotce? 2 to iglica?(wkręciłem ją do końca a później 2,5 obrotu ją wykręciłem), śrubki nr 1,3 nie ruszałem. Doprowadzając paliwo do silnika kręciłem smigłem w kierunku przeciwnym do ruchów zegara zatykając gaźnik gdy tłok szedł do góry. Jak paliwo doszło do silnika, zakręciłem jeszcze śmigłem 2 razy, a przepustnice ustawiałem różnie. Raz 30% otwarta a raz 30% zamknięta. Odzywał się jak była otwarta w 30%. Nie wiem czy mnie zrozumiecie bo sam juz nie kumam co pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 1 - otwarcie przepustnicy 3 - małe obroty Ew. 1 może trzymać przepustnicę w korpusie gaźnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 a dlaczego nie chce mi odpalić? za słabo rozgrzana swieca? czy moze zalewam silnik bo raz miałem świecę mokrą a później chyba olej wylatywał koło smigła. Moze spróbować odpalić na paliwe z dodatkiem 10% nitro czy nie za bardzo. Jutro jeszcze będe się męczył. Bo na dzisiaj mam dosyć pochlastałem palca i rękawiczke o smigło:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 do rozgrzania świecy(osA3) bateria R20 1,5V- kolor spiraliki ciemny czerwony! Kolor spiralki powinien byc jasny zolty - lub co najmniej jasny pomaranczowy. Czerwony = za zimno. Dodaj 2 lub 3 paluszki rownolegle, bo taka swieca potrafi ciagnac niezle i wtedy napiecie na jednym paluszku mocno siada (bylo to wielokrotnie walkowane). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 1 - otwarcie przepustnicy3 - małe obroty Ew. 1 może trzymać przepustnicę w korpusie gaźnika 1. sluzy do jednego i drugiego. Jak wykrecisz ja calkowicie to okaze sie ze na cylindrze przepustnicy jest wciecie. W tym wcieciu porusza sie wymieniona srubka nr 1. kontra potrzebna jest do tego zeby w locie Ci sie gaznik nie rozkrecil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Ok dzieki. Jutro spróbuje z zasilaniem 3V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Ok dzieki. Jutro spróbuje z zasilaniem 3V. GregorianR, nie wróże tej świecy długiego życia przy 3V Dodaj 2 lub 3 paluszki rownolegle Równolegle to jest połączenie plusa z plusem i minusa z minusem. Napięcie sie nie zmieni, za to pojemność i wydajność prądowa zwiększy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 do rozgrzania świecy(osA3) bateria R20 1,5V- kolor spiraliki ciemny czerwony! Kolor spiralki powinien byc jasny zolty - lub co najmniej jasny pomaranczowy. Czerwony = za zimno. Dodaj 2 lub 3 paluszki rownolegle, bo taka swieca potrafi ciagnac niezle i wtedy napiecie na jednym paluszku mocno siada (bylo to wielokrotnie walkowane). Ok dzieki. Jutro spróbuje z zasilaniem 3V. Koniecznie chcesz dowiedzieć się ile kosztuje świeca? Przecież Przemek wyraźnie napisał, że równolegle. Adam był szybszy :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Aha :oops: dobrze ze napisaliście bo już by było po świecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 kolejny dzień bez efektów, silnik po odpaleniu kręci moze z 3s. Próbowałem nawet na paliwie z 10%nitro i to samo. Powoli wymiekam-nie czuje palców :evil: akumulatorki się ładują i jutro kolejne próby, ale i tak czarno to widzę. Ta świeca napewno się nadaje do tego silnika :?: chyba zamówię A8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.