Jump to content

ASP 2.5cm


GregorianR

Recommended Posts

Mój kolego kupił ww silnik około 8 moze 10 lat temu i tu pytanie, czy silniki z tamtych lat róznią się od silników produkoawanych teraz(Masa, moc)? Mam zamiar go odkupić. Nie był nigdy odpalany i lezy zakonserwowany. Cena to 300 zł z tłumikiem i świecą.

Link to comment
Share on other sites

Różnią się chyba gaźnikiem, tamte były trochę inne, miały inne iglice. Te nowe gaźniki pracują bez problemu ze starszym miałem problem. Porównaj sobie gaźnik z tym montowanym obecnie w mvvs.

Link to comment
Share on other sites

Wkońcu silniczek do mnie dotarł :D Próbowałem go dzisiaj odpalić ale nic z tego 2 razy zawarczał tak po 2s i gasł. Paliwo 80/20, a do rozgrzania świecy(osA3) bateria R20 1,5V- kolor spiraliki ciemny czerwony!

 

9abaaa444be88855.jpg

 

do czego służą śrubki zaznaczone na fotce? 2 to iglica?(wkręciłem ją do końca a później 2,5 obrotu ją wykręciłem), śrubki nr 1,3 nie ruszałem.

 

Doprowadzając paliwo do silnika kręciłem smigłem w kierunku przeciwnym do ruchów zegara zatykając gaźnik gdy tłok szedł do góry. Jak paliwo doszło do silnika, zakręciłem jeszcze śmigłem 2 razy, a przepustnice ustawiałem różnie. Raz 30% otwarta a raz 30% zamknięta. Odzywał się jak była otwarta w 30%.

 

Nie wiem czy mnie zrozumiecie bo sam juz nie kumam co pisze :D

Link to comment
Share on other sites

a dlaczego nie chce mi odpalić? za słabo rozgrzana swieca? czy moze zalewam silnik bo raz miałem świecę mokrą a później chyba olej wylatywał koło smigła. Moze spróbować odpalić na paliwe z dodatkiem 10% nitro czy nie za bardzo. Jutro jeszcze będe się męczył. Bo na dzisiaj mam dosyć pochlastałem palca i rękawiczke o smigło:D

Link to comment
Share on other sites

do rozgrzania świecy(osA3) bateria R20 1,5V- kolor spiraliki ciemny czerwony!

 

Kolor spiralki powinien byc jasny zolty - lub co najmniej jasny pomaranczowy. Czerwony = za zimno. Dodaj 2 lub 3 paluszki rownolegle, bo taka swieca potrafi ciagnac niezle i wtedy napiecie na jednym paluszku mocno siada (bylo to wielokrotnie walkowane).

Link to comment
Share on other sites

1 - otwarcie przepustnicy

3 - małe obroty

 

Ew. 1 może trzymać przepustnicę w korpusie gaźnika

 

1. sluzy do jednego i drugiego. Jak wykrecisz ja calkowicie to okaze sie ze na cylindrze przepustnicy jest wciecie. W tym wcieciu porusza sie wymieniona srubka nr 1. kontra potrzebna jest do tego zeby w locie Ci sie gaznik nie rozkrecil.

Link to comment
Share on other sites

Ok dzieki. Jutro spróbuje z zasilaniem 3V.

GregorianR, nie wróże tej świecy długiego życia przy 3V

 

Dodaj 2 lub 3 paluszki rownolegle

 

Równolegle to jest połączenie plusa z plusem i minusa z minusem. Napięcie sie nie zmieni, za to pojemność i wydajność prądowa zwiększy

Link to comment
Share on other sites

do rozgrzania świecy(osA3) bateria R20 1,5V- kolor spiraliki ciemny czerwony!

 

Kolor spiralki powinien byc jasny zolty - lub co najmniej jasny pomaranczowy. Czerwony = za zimno. Dodaj 2 lub 3 paluszki rownolegle, bo taka swieca potrafi ciagnac niezle i wtedy napiecie na jednym paluszku mocno siada (bylo to wielokrotnie walkowane).
Ok dzieki. Jutro spróbuje z zasilaniem 3V.

Koniecznie chcesz dowiedzieć się ile kosztuje świeca? Przecież Przemek wyraźnie napisał, że równolegle.

 

Adam był szybszy :wink: .

Link to comment
Share on other sites

kolejny dzień bez efektów, silnik po odpaleniu kręci moze z 3s. Próbowałem nawet na paliwie z 10%nitro i to samo. Powoli wymiekam-nie czuje palców :evil: akumulatorki się ładują i jutro kolejne próby, ale i tak czarno to widzę. Ta świeca napewno się nadaje do tego silnika :?: chyba zamówię A8

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.