Killerus Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Opublikowano 1 Listopada 2007 Kolejny mały kroczek, to przyklejenie lotek + montaż popychaczy do dźwigienek oraz przymocowanie skrzydeł do kadłuba: Kombinuję już zawczasu, gdzie zamontować pakiet li-po 2200mAh, który jest troche duży i mam kłopot gdzie go później umiejscowić wewnątrz modelu ? Może ktoś ma dobry pomysł na to ?
kwijatkowski Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 masz tam mnostwo miejsca!!!!!!!!!! Kumpel ma go w poprzek modelu tuz przy przedniej wredze i wydaje mi sie ze to dobre (no moze poza chlodzeniem) rozwiazanie-ze wzgledu na wywarzenie :wink: jesli jeszcze bedzie za malo to miesci sie w pozycji pionowej w domku pod silnik-tuz przed przednia wrega. Nie jestem tylko pewny czy wtedy da sie zalozyc owiewke :? a jak u Ciebie z napedami sterow? bywa ze sa tam spore luzy....
leszek-bart Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Ja powiększyłem otwór w pierwszej wrędze , tak by pakiet wchodził bez problemu dalej do przodu . I przyklej domek silnika do pierwszej wręgi żywicą a nie Super Glu bo ci silnik ukręci domek i owiewkę silnika stracisz .
Killerus Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 W poprzek pakietu nie da się włożyć - za długi, natomiast tak jak pisze Leszek, można go włożyć poprzez otwór w pierwszej wrędze ;-) Domek silnika będie wzmocniony i do porządku przyklejony, tak aby mu się nic złego nie stało
Killerus Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 Praca wre, a więc wzmocniłem wszystkie łączenia w "domku" silnika CA, jak to wygląda - poniżej : Wstępne rozmieszczenie elektroniki wewnątrz kadłuba: Po zamontowaniu kół całość zaczyna przypominać wkońcu samolot ;-) Następnie przyszedł czas na statecznik pionowy i poziomy. Tu miałem troche zabawy z zawiasami, raz musiałem je poprzycinać, bo zanim zdążyłem je wsunąć w listewke balsową klej CA łapał niemiłosiernie........ Trzeba było troszke przy ogonie użyć nożyka, serwa jak zwykle wchodziły bardzo ciasno i trzeba było troszke powiększyć otwory. NO i już końcówka, przyszła kolej na kołpaczek i śmigło: Rzut na całość z góry: Na końcu pozostało tylko wkleić plexi z kabinki i gotowe ! Model prezentuje się wyśmienicie !!!. Jedyne co mi pozostało do ukończenia to mocowanie kabinki do kadłuba i poprowadzenie na zewnątrz kabla antenowego. No i to tyle, a miało być tak szczegółowo, a wyszło jak wyszło ;-) Teraz tylko wyczekuje fajnej bezdeszczowej pogody za oknem :twisted:
Marcin Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Widzę, że jednak dociąłeś kołpaczek. Powodzenia w oblotach!
Killerus Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 Dociąłem i zamontowałem na oryginalnej piaście ;-) Na początku troszke przycierał, ale dociągnąłem owiewke mocniej do kadłuba i gra ! Owiewke przykleiłem CA. Jak tylko uruchomie wage to jutro podam ile waży gotowy do lotu ! Sam jestem ciekaw jak to wszystko wyszło , ale rewelacji nie oczekuje....
Marcin Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 mysle, ze z 650g bedzie ważyła. Owiewka na CA? a co z demontowaniem?
Killerus Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 A poco ? Jak sie rozwali to nie będzie co demontować ! Wiem, że powinna być na śrubach, ale w FireFly'eyu mam też silnik zalepiony depronem tak , że nie ma do niego dostępu i nic mi się tam jak na razie nie dzieje.........
Killerus Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Opublikowano 2 Listopada 2007 Ciekawi mnie tylko jak rozwalali ten model inni, jakie błędy były robione, że model miał krakse, doświadczenia innych mogą być pomocne - czego min. unikać, na co uważać.
Marcin Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 Sprawdź 2 razy wszelkie rewersy, wyważenie itp Daj sobie male wychylenia na pierwsze loty ale od razu pod przełącznikiem duże też - jakby sie okazalo, ze małe są za małe. No i to chyba tyle... Aha - nie montuj gogli na oblot
Paweł Rzedzicki Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 mysle, ze z 650g bedzie ważyła. Owiewka na CA? a co z demontowaniem? Moja wazyla cos kolo 740 gram z takim wyposazeniem, minus bec.
Killerus Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 Moja wyszła 806 gram, myśle, że to głównie poprzez pakiet 2200mAh. Jestem już po próbnym oblocie, lata fajnie, ale jest bardzo czuły na wiatr, przy drugim starcie powiało mi z lewej strony, model pofikał i urwałem lewą stronę podwozia ;-) Modela na szczęście bez szwanku. Zauważyłem też, że jakoś mam wrażenie, że silnik daje za małą moc !!! Lecąc pionowo do góry, lot słabnie i model zawraca do lotu ku dołowi. Musze to sprawdzić, bo coś tu nie tak chyba z tym silnikiem (śmigło 10x6). Dodatkowo ściągnę owiewki na koła utrudniają start z trawy ;-)
Yahoon Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 mam wrażenie, że silnik daje za małą moc Załóż śmigło 10x4,7 to nie będzie taki słaby. Na 10x6 to muł, na 4,7 będziesz przyspieszał w pionie.
leszek-bart Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Ja bym raczej dał śmigło 11/6 i nie GWS a raczej APC Elektro . GWS do modelu ważącego 800 gram są raczej za wiotkie. Zdejmij owiewki z kół bo wyrwiesz przy lądowaniu podwozie i przy okazji dorobisz się 2 dziur w skrzydłach .
Killerus Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 Tak zrobie, jeszcze dzis lub kutro zamówie inne smiglo, owiewki też znikają. To miał być model do latania w goglach, ale chyba jeszcze dużo czasu minie zanim go zaczne "czuć"
Killerus Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 Nie znalazłem 11/6 z APC, jest albo 11/5.5E, albo 11/7E
leszek-bart Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 To kup 11/5,5 albo poszukaj informacji jakiej wielkjości śmiglo daje jaki ciąg przy tym silniku . Może 12/6 też by pociągnął ,
Paweł Rzedzicki Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 12x6 ledwo pociagnie, mialem ten silnik i robilem rozne proby. W katanie latalem na smigle 11x5,5 APC e, to chyba smiglo dajace najwiekszy ciag przy tej konfiguracji napedu. Ogolnie ten silniczek do ostrego 3d w Katanie Mini nadaje sie srednio, najlepiej radzi sobie z modelami 600-650 gram.
kwijatkowski Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 jak na moj gust ta katana wlasnie tyle powinna wazyc.. Nie mam pojecia czemu tyle wyszlo :shock:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.