Skocz do zawartości

a taka ładna była


pacek

Rekomendowane odpowiedzi

zapytam - dlaczego?

 

Stosowanie tych dźwigni na sterach to moim zdaniem nieporozumienie ze względu na ich nieprzystosowanie do przenoszenia znacznych obciążeń, nie budzą one zaufania i koniec, takie jest moje zdanie. Jeśli ktoś uważa inaczej to może je stosować, tylko zawsze lepiej mieć jedno połączenie mniej niż więcej (przynajmniej w przypadku popychaczy) :wink:

Nie rozumiem co przemawia za stosowaniem tych dźwigni.

 

Dołączam się do pytania o przyczyny? Przed kraksą widać coś jakby niemalże pionowy korek (bardziej to ciasną spiralę) trudno ocenić przez jakość filmy. Czyżby błąd pilota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol przyjeżdzaj do mnie i będę nosił 'wszystkie " ręce w gipsie, na KAŻDYM sterze mam załozone takie regulowane dzwignie.Model to Madman latajacy dość dużo bez jakichkolwiek uwag do tych dzwigni.Nie sadzę aby ta dzwignia była przyczyną "przyglebienia"

Ta dzwignia jest swego rodzaju bezpiecznikiem dla serwa w trakcie jakiegoś uderzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam używałem tych dźwigni w modelu szybowca(z braku innych) i było ok, ale w spaliniaku szczególnie w akrobacie nie mam przekonanie do tych dźwigni nie wiem dlaczego ale jakoś tak mam. Ale jeśli ktoś używa ich i nie widzi w ich nic złego to może nie są takie złe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowie co sie stalo z moim modelem-te dzwignie mialem tez na WSZYSTKICH sterach i wtrzymaly kilkanascie lotow (no i w poprzednich modelach kolejne). Nie bylo problemow do czasu jednego szybszego zejscia nad pas. Dzwignia zostala w pewien sposob ukrecona i to ta od wysokosci niestety:shock:

 

Tutaj link do zdjecia mojego modelu-jak ktos chce podobnie to pojecam :twisted:

 

http://pfmrc.pl/viewtopic.php?p=40074&highlight=#40074

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj link do zdjecia mojego modelu-jak ktos chce podobnie to pojecam
Po takiej kraksie raczej trudno jednoznacznie stwierdzić, że przyczyną była dźwignia. Te dźwignie są przeznaczone do serw standardowych, a więc siły na nie działające nie są powalające i powinny spokojnie to wytrzymać. Nie mniej jednak, na głównych powierzchniach sterowych lepiej stosować pozostałe, będące w zestawie z serwem. Ja zwykle używam (te regulowane) tylko na gazie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.