pacek Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 no cóż sami ocencie. http://video.google.pl/videoplay?docid=-8647628203372676724 troche google schrzaniły jakość :x wielki smutek nastał w sercu Andrzeja :?
kwijatkowski Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Nigdy nie uzywajcie tych smiesznych regulowanych dzwigienek do serw!! Ja sam rozwalilem przez to model i teraz kiedy tylko kupuje serwo to pierwsze co wywalam je do kosza-tak zeby nie kusilo :wink:
pacek Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 Nigdy nie uzywajcie tych smiesznych regulowanych dzwigienek do serw!! chodzi ci o tą na serwie od gazu?
kwijatkowski Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 nie raczej nie o ile dobrze widze to linka szla do tylu..
karlem Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 ...bo one nadają się TYLKO do gazu. Każdemu, który stosuje je do sterów - ręce połamać :evil:
Marcin Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 No ok, narobiliscie szumu to zapytam - dlaczego?
klaps6 Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 zapytam - dlaczego? Stosowanie tych dźwigni na sterach to moim zdaniem nieporozumienie ze względu na ich nieprzystosowanie do przenoszenia znacznych obciążeń, nie budzą one zaufania i koniec, takie jest moje zdanie. Jeśli ktoś uważa inaczej to może je stosować, tylko zawsze lepiej mieć jedno połączenie mniej niż więcej (przynajmniej w przypadku popychaczy) :wink: Nie rozumiem co przemawia za stosowaniem tych dźwigni. Dołączam się do pytania o przyczyny? Przed kraksą widać coś jakby niemalże pionowy korek (bardziej to ciasną spiralę) trudno ocenić przez jakość filmy. Czyżby błąd pilota?
modelarzkobi Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Moim zdaniem przy ciasnym manewrze nie wytrzymał wyżej opisany popychacz od wysokości i tragedia Współczucia
instruktor Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Karol przyjeżdzaj do mnie i będę nosił 'wszystkie " ręce w gipsie, na KAŻDYM sterze mam załozone takie regulowane dzwignie.Model to Madman latajacy dość dużo bez jakichkolwiek uwag do tych dzwigni.Nie sadzę aby ta dzwignia była przyczyną "przyglebienia" Ta dzwignia jest swego rodzaju bezpiecznikiem dla serwa w trakcie jakiegoś uderzenia
Marcin Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 No wlasnie Instruktor powiedzial co i ja moglbym dodać - mam takie dźwignie w lotkach w fun fly i nie mam wobec nich żadnych zastrzeżeń.
karlem Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 ...zabezpieczasz jakoś przed odkręceniem/poluzowaniem? :shock: A z resztą, żeby nie mnożyć postów: jeśli się sprawdza i używasz - Twoja decyzja. Ja im jednak nie wierzę :evil:
modelarzkobi Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Sam używałem tych dźwigni w modelu szybowca(z braku innych) i było ok, ale w spaliniaku szczególnie w akrobacie nie mam przekonanie do tych dźwigni nie wiem dlaczego ale jakoś tak mam. Ale jeśli ktoś używa ich i nie widzi w ich nic złego to może nie są takie złe
kwijatkowski Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Mowie co sie stalo z moim modelem-te dzwignie mialem tez na WSZYSTKICH sterach i wtrzymaly kilkanascie lotow (no i w poprzednich modelach kolejne). Nie bylo problemow do czasu jednego szybszego zejscia nad pas. Dzwignia zostala w pewien sposob ukrecona i to ta od wysokosci niestety:shock: Tutaj link do zdjecia mojego modelu-jak ktos chce podobnie to pojecam :twisted: http://pfmrc.pl/viewtopic.php?p=40074&highlight=#40074
pacek Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Opublikowano 7 Listopada 2007 po przejrzeniu oryginalnego materiału ta dzwignia była na kierunku. (sorry za sugestie o gazie. :oops: )
MarekJ Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Tutaj link do zdjecia mojego modelu-jak ktos chce podobnie to pojecam Po takiej kraksie raczej trudno jednoznacznie stwierdzić, że przyczyną była dźwignia. Te dźwignie są przeznaczone do serw standardowych, a więc siły na nie działające nie są powalające i powinny spokojnie to wytrzymać. Nie mniej jednak, na głównych powierzchniach sterowych lepiej stosować pozostałe, będące w zestawie z serwem. Ja zwykle używam (te regulowane) tylko na gazie.
kwijatkowski Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Ni po kraksie stwierdzilem co sie stalo. Akurat tutaj jestem pewny w 100% ze byla to dzwignia po analize zachowania modelu PRZED kraksa (brak reakcji na wysokoc drgania itd itp)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.