Jump to content

a taka ładna była


pacek

Recommended Posts

Posted

Nigdy nie uzywajcie tych smiesznych regulowanych dzwigienek do serw!! Ja sam rozwalilem przez to model i teraz kiedy tylko kupuje serwo to pierwsze co wywalam je do kosza-tak zeby nie kusilo :wink:

Posted
Nigdy nie uzywajcie tych smiesznych regulowanych dzwigienek do serw!!

 

chodzi ci o tą na serwie od gazu?

Posted
zapytam - dlaczego?

 

Stosowanie tych dźwigni na sterach to moim zdaniem nieporozumienie ze względu na ich nieprzystosowanie do przenoszenia znacznych obciążeń, nie budzą one zaufania i koniec, takie jest moje zdanie. Jeśli ktoś uważa inaczej to może je stosować, tylko zawsze lepiej mieć jedno połączenie mniej niż więcej (przynajmniej w przypadku popychaczy) :wink:

Nie rozumiem co przemawia za stosowaniem tych dźwigni.

 

Dołączam się do pytania o przyczyny? Przed kraksą widać coś jakby niemalże pionowy korek (bardziej to ciasną spiralę) trudno ocenić przez jakość filmy. Czyżby błąd pilota?

Posted

Karol przyjeżdzaj do mnie i będę nosił 'wszystkie " ręce w gipsie, na KAŻDYM sterze mam załozone takie regulowane dzwignie.Model to Madman latajacy dość dużo bez jakichkolwiek uwag do tych dzwigni.Nie sadzę aby ta dzwignia była przyczyną "przyglebienia"

Ta dzwignia jest swego rodzaju bezpiecznikiem dla serwa w trakcie jakiegoś uderzenia

Posted

No wlasnie Instruktor powiedzial co i ja moglbym dodać - mam takie dźwignie w lotkach w fun fly i nie mam wobec nich żadnych zastrzeżeń.

Posted

...zabezpieczasz jakoś przed odkręceniem/poluzowaniem? :shock:

A z resztą, żeby nie mnożyć postów: jeśli się sprawdza i używasz - Twoja decyzja.

Ja im jednak nie wierzę :evil:

Posted

Sam używałem tych dźwigni w modelu szybowca(z braku innych) i było ok, ale w spaliniaku szczególnie w akrobacie nie mam przekonanie do tych dźwigni nie wiem dlaczego ale jakoś tak mam. Ale jeśli ktoś używa ich i nie widzi w ich nic złego to może nie są takie złe :)

Posted

Mowie co sie stalo z moim modelem-te dzwignie mialem tez na WSZYSTKICH sterach i wtrzymaly kilkanascie lotow (no i w poprzednich modelach kolejne). Nie bylo problemow do czasu jednego szybszego zejscia nad pas. Dzwignia zostala w pewien sposob ukrecona i to ta od wysokosci niestety:shock:

 

Tutaj link do zdjecia mojego modelu-jak ktos chce podobnie to pojecam :twisted:

 

http://pfmrc.pl/viewtopic.php?p=40074&highlight=#40074

Posted

po przejrzeniu oryginalnego materiału ta dzwignia była na kierunku. (sorry za sugestie o gazie. :oops: )

Posted
Tutaj link do zdjecia mojego modelu-jak ktos chce podobnie to pojecam
Po takiej kraksie raczej trudno jednoznacznie stwierdzić, że przyczyną była dźwignia. Te dźwignie są przeznaczone do serw standardowych, a więc siły na nie działające nie są powalające i powinny spokojnie to wytrzymać. Nie mniej jednak, na głównych powierzchniach sterowych lepiej stosować pozostałe, będące w zestawie z serwem. Ja zwykle używam (te regulowane) tylko na gazie.
Posted

Ni po kraksie stwierdzilem co sie stalo. Akurat tutaj jestem pewny w 100% ze byla to dzwignia po analize zachowania modelu PRZED kraksa (brak reakcji na wysokoc drgania itd itp)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.