Marcin Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Pewnie są, ale mam przynajmniej wygodniej jeśli o rozmiarówkę chodzi Bo wiem, że takich rozmiarów wejdą idealnie. Na razie kilka następnych zdjęć: Gotowa pokrywa serwa i zamocowane dźwigienki Mocowanie podwozia w skrzydle Mocowanie skrzydła do kadłuba - z jednej strony śruba, z drugiej 2 kołki ustalające "moduł" steru wysokości i statecznika z otworami na serwa Ten sam typ mocowania Statecznik i ster kierunku z krzywo fabrycznie zamontowaną dźwigienką Za pomocą 2 plastikowych elementów cały ogon składa się w jedną całość Końcówka turbinki Kabina pilota i sam pilot Mocowanie kabinki - z przodu magnes, z tyłu bolce (a chyba lepiej by było na odwrót) W kadłubie pociągnięte przewody do silnika, oraz do serw ogonowych, zamontowane rzepy na pakiet. Miejsce na turbinę EFlite V-15 Pod kadłubem otwór chłodzący z zaślepką w 2 wersjach - z podwoziem sterowanym albo bez podwozia Naklejki Podwozie I drobnica Popychacz steru wysokości - zespawane 2 osobne popychacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Chipsy przyszły Do tego jeszcze 4 serwa HS 65 HB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Napęd poskładany i zamontowany. Fajnie się robiło, jak kable do regulatora już pociągnięte były. W paru miejscach kilka kropel kleju do śrub i można składać. Widok od strony ogona na napęd U góry widać fabrycznie zamontowane gniazda na kable serw steru kierunku i wysokości W najbliższym czasie nastąpi montaż serw, odbiornika. Potem kupić pakiet (mam tylko 4s 2100 i obawiam się, że może być za mało ) no i chyba w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Model złożony w 95% - pozostało włożyć odbiornik i pakiet. Aktualna waga, bez pakietu i odbiornika - 900g. Deklarowana waga producenta 1300g. Więc mam 400g na RX i LiPo. Pakiet 3200 waży jakieś 370g więc akurat wyjdzie dokładnie do lotu ile potrzeba. Ja mam pakiety 4s 4000 - takie dam, na oblot, o wadze 450g więc przekraczamy wagę producenta o 60g. Ogólnie zestaw oceniam średnio. Wykonanie OK, elementy pasują, ale na łączeniach kadłub / skrzydło spore szczeliny. Pianka takiej sobie jakości, podejrzewam, że dziób bardzo szybko straci kształt (myślę, czy go zalaminować). Amerykanie zachwycają się modelem strasznie, podobno fajnie lata. Czy to prawda - okaże się, jak go ulotnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi