Skocz do zawartości

Zagadka rozwiązana - Parkzone Habu EDF


Marcin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie są, ale mam przynajmniej wygodniej jeśli o rozmiarówkę chodzi :) Bo wiem, że takich rozmiarów wejdą idealnie. Na razie kilka następnych zdjęć:

 

Gotowa pokrywa serwa i zamocowane dźwigienki

 

Dołączona grafika

 

Mocowanie podwozia w skrzydle

 

Dołączona grafika

 

Mocowanie skrzydła do kadłuba - z jednej strony śruba, z drugiej 2 kołki ustalające

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

"moduł" steru wysokości i statecznika z otworami na serwa

 

Dołączona grafika

 

Ten sam typ mocowania

 

Dołączona grafika

 

Statecznik i ster kierunku z krzywo fabrycznie zamontowaną dźwigienką

 

Dołączona grafika

 

Za pomocą 2 plastikowych elementów cały ogon składa się w jedną całość

 

Dołączona grafika

 

Końcówka turbinki ;)

 

Dołączona grafika

 

Kabina pilota

 

Dołączona grafika

 

i sam pilot

 

Dołączona grafika

 

Mocowanie kabinki - z przodu magnes, z tyłu bolce (a chyba lepiej by było na odwrót)

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

W kadłubie pociągnięte przewody do silnika, oraz do serw ogonowych, zamontowane rzepy na pakiet.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Miejsce na turbinę EFlite V-15

 

Dołączona grafika

 

Pod kadłubem otwór chłodzący z zaślepką w 2 wersjach - z podwoziem sterowanym albo bez podwozia

 

Dołączona grafika

 

Naklejki

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Podwozie

 

Dołączona grafika

 

I drobnica

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Popychacz steru wysokości - zespawane ;) 2 osobne popychacze

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Napęd poskładany i zamontowany. Fajnie się robiło, jak kable do regulatora już pociągnięte były. W paru miejscach kilka kropel kleju do śrub i można składać.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Widok od strony ogona na napęd

 

Dołączona grafika

 

U góry widać fabrycznie zamontowane gniazda na kable serw steru kierunku i wysokości

 

Dołączona grafika

 

W najbliższym czasie nastąpi montaż serw, odbiornika. Potem kupić pakiet (mam tylko 4s 2100 i obawiam się, że może być za mało ) no i chyba w górę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model złożony w 95% - pozostało włożyć odbiornik i pakiet. Aktualna waga, bez pakietu i odbiornika - 900g. Deklarowana waga producenta 1300g. Więc mam 400g na RX i LiPo. Pakiet 3200 waży jakieś 370g więc akurat wyjdzie dokładnie do lotu ile potrzeba. Ja mam pakiety 4s 4000 - takie dam, na oblot, o wadze 450g więc przekraczamy wagę producenta o 60g.

 

Ogólnie zestaw oceniam średnio. Wykonanie OK, elementy pasują, ale na łączeniach kadłub / skrzydło spore szczeliny. Pianka takiej sobie jakości, podejrzewam, że dziób bardzo szybko straci kształt (myślę, czy go zalaminować). Amerykanie zachwycają się modelem strasznie, podobno fajnie lata. Czy to prawda - okaże się, jak go ulotnię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.