Kolikon Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Cześć na razie mój pierwszy model to jestem dosyć w tym ciemny... Mam dylemat, bo nie wiem który kabel połączyć z którym w silniku i regulatorze... A zresztą mam tego zdjęcie. (Instrukcji nie ma po Polsku). I jeszcze jedno, czy mogę dać regulator 10A do silnika w którym zalecany jest on 18A
kojani Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Kable łączysz dowolnie i sprawdzasz kierunek obrotów jeśli jest przeciwny zamieniasz dwa kable miejscami. Na zdjęciu nie widać konektorów "żeńskich" (gniazd) do wlutowania do wyjść regulatora. Jeśli wstawisz regulator 10A zamiast 18A ryzykujesz jego spaleniem. Kojani
Kolikon Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 Jeśli wstawisz regulator 10A zamiast 18A ryzykujesz jego spaleniem. Kojani Ale ten który mi to sprzedał powiedział, że ten regulator jest najlepszy do tego silnika. (Akumulator będzie 11,1 v (3s))
ppompka Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 To może podaj co to za silnik, ale wątpię że tam gdzie regulator zalecany to 18A silnik brał mniej jak 10A. Jeżeli będzie więcej regiel pójdzie z dymem.
robertus Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 http://pfmrc.eu/index.php?/topic/28174-wszystkie-bajery/page__view__findpost__p__406208
Kolikon Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 To może podaj co to za silnik, ale wątpię że tam gdzie regulator zalecany to 18A silnik brał mniej jak 10A. Jeżeli będzie więcej regiel pójdzie z dymem. No wiesz, ja buduję pierwszy model, rodzice się na tym nie znają, pewnie chciał, żeby kupić ten, spali się to kupię następny, i już będzie miał ponad 140 zł (reklamacji nie da się zgłosić, bo to mój błąd, że go tam wsadziłem). Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze...
ppompka Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 No to po prostu go nie używaj, a kup nowy, ten zostanie do innego silnika w przyszłości lub próbuj sprzedać ten co masz
Kolikon Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 Na szczęście mam paragon. Może go przyjmie i sobie go wymienię na mocniejszego, a jak nie to sprzedam przez internet i po sprawie (mam nadzieję ,że to będzie takie proste jak się wydaje...) . Używać na pewno go nie będę, bo to bez sensu...
Kolikon Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 Kupiłem nowy 30A (mam nadzieję, że znowu nie za duży...)Kupiłem ten, bo nie było 18A, ale ten chłop mi powiedział, że taki jest dobry, bo będzie miał rezerwę mocy i jak silnik będzie się opierał to mu da więcej mocy i samolot dalej będzie leciał. Dobrze mi powiedział czy zaś coś źle jest?
robertus Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Regulator będzie dobry, a gość naściemniał. Regulator 30A oznacza, że potrafi przepuścić przez siebie max 30A. To ile prądu pójdzie zależy od silnika, który ma "potrzebę" pobierania iluś tam amperów. A odpowiedni prąd ma dostarczyć. akumulator.
Kolikon Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 Czyli nie naściemniał, tylko ja źle wytłumaczyłem... Mówił prawie to samo
Rekomendowane odpowiedzi