Wladek Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam Marcin. Zapowiada sie bardzo ladny model. Male pytanko, jak planujesz napend,chodzi mnie o sprawnosc smigla przy tak wielkiej srednicy oslony silnika? Ja poczontkowo mialem z tym spory problem. Nastepne pytanie troche nie na temat,czy masz w swojej kolekcji silniki RIVERS TR o ile tak co o nich wiesz,na ten temat odpisz na PW. Pozdrawiam Wladek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 jak planujesz napend,chodzi mnie o sprawnosc smigla przy tak wielkiejsrednicy oslony silnika? Ja poczontkowo mialem z tym spory problem. Silnik Saito FA-91, śmigło 14x6 albo 13x8. Średnica maski przy śmigle, to prawie 8 cali a w najszerszym miejscu 11. Nie zauważyłem istotnej różnicy dla śmigła 14-calowego i 13-calowego. Na obu model opuszczał trawę po dwóch metrach rozbiegu. Mam też Fokkera Dr1, gdzie proporcje wyglądają podobnie jak w tym modelu, czyli ok. 40% śmigła pracuje poza obrysem maski silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Kilka nowych fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladek Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam Marcin. Widze ze Gee Bee nabiera ksztaltow. Podobnie jak Ty zaczynalem od OS 90 fs, wszystko bylo w porzadku do momentu kiedy zalozylem makiete silnika P.W WASP. Nie mniej najleprzy rezultat mialem z silnikem WEBRA 90 z reduktorem obrotow smiglo o ile pamientam 16-17 cali. Tak na marginesie. Posiadam dobre rysunki samolotu Gee Bee R1 z wieloma detalami konstrukcji tego samolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.